۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۸۹۱۱
ابتدا جلسه با تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز گردید در ادامه فرماندار ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای محترم شورای پداغند غیر عامل شهرستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ماه پر خیر و برکت، امروزه همه ما از اهمیت پدافند غیر عامل آگاه هستیم .
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، امیر حیدری فرماندار شهرستان رابر در ابتدای این جلسه ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای محترم شورای پداغند غیر عامل شهرستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه حاضران در این ماه پر خیر و برکت، اظهار داشت: امروزه همه ما از اهمیت پدافند غیر عامل آگاه هستیم و باید برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در شهرستان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: اگر در بحث پدافند غیر عامل اقدامات پیشگیرانه را انجام ندهیم دچار بحران می شویم و خسارات سنگینی را متحمل خواهیم شد.

حیدری هشدار داد: با توجه به تهدیدات زیستی موجود در منطقه بایستی تدابیر متناسبی با شرایط اتخاذ شود تا از تهدیدات احتمالی و حوادث ناشی از این تهدیدات در امام بمانیم.

فرماندار شهرستان رابر با بیان این  که دشمنان در هر حال قصد ضربه زدن به کشور ما را دارند این ما هستیم که باید با همت و تلاش دو چندان در جهت پیشبرد برنامه های پدافند غیر عامل گام برداریم و مصون سازی نماییم تا دچار بحران نشویم، خاطر نشان کرد:  در حال حاضر در حوزه گندم و آرد دشمنان برنامه ریزی کرده اند تا گندم و آرد ما را قاچاق کنند و کشور را با چالش مواجه کنند و به اقتصاد و معیشت مردم ضربه بزنند لذا ما باید با برنامه ریزی و درایت لازم نسبت به خنثی سازی این توطئه دشمنان اقدام نماییم همان طور که با قاچاق دام برخورد لازم صورت پذیرفت در حوزه گندم هم انشاالله دشمنان ناکام خواهند ماند.

وی در پایان گفت: در بحث آب روستایی اقدامات خوبی صورت پذیرفت  و همه دستگاهها نسبت به اجرای برنامه های پدافند غیر عامل اهتمام داشته باشند و مراقبت از دارایی های خود را در دستور کار قرار دهند تا شاهد شکوفایی هر چه بهتر شهرستان در بحث اجرای برنامه های پدافند غیر عامل باشیم .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر