۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۸۸۹۹
مدیر‌کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: با رصد و هوشیاری ماموران گمرک خسروی بیش از 35 تن برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع بوده از قاچاقچیان، کشف شد.

به گزارش پایداری ملی، خلیل حیدری امروز اظهار داشت: در پی اقدامات و تدابیر کنترلی و با رصد و هوشیاری ماموران گمرک خسروی بیش از 35 تن برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع بوده از قاچاقچیان، کشف شد. 

مدیر‌کل گمرکات استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران گمرک حین ارزیابی کامیون های  که تحت عنوان محموله پودر رخت شویی  صادراتی به محوطه گمرک خسروی  وارد شد بود ، مشکوک شده که پس از بررسی دقیق تر متوجه برنج های قاچاق که  به طرز ماهرانه ای در کیسه های پودر رخت شویی  جاسازی شده بود  شدند.

وی افزود: این قاچاقچیان سعی داشتند این محموله قاچاق  به ارزش 3 میلیاردو 800 میلیون ریالی را که با عنوان پودر رخت شویی  اظهار شده بود از  طریق مرز خسروی  به کشور عراق ارسال کنند که پس از بازرسی فیزیکی کالا توسط کارکنان گمرک خسروی کالا کشف شد .

ناظر گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد:  مأموران گمرک پس از کشف این محموله  با تشکیل صورتجلسه قاچاق، کالای مکشوفه را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر