۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۷۱
معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز از راه اندازی گمرک تخصصی آی سی تی و آی تی در این منطقه ویژه خبر داد و گفت: این امر با هدف تسهیل فرآیند فعالیت سرمایه گذاران در حوزه آی تی و آی سی تی انجام می شود.
به گزارش پایداری ملی، حمیدرضا عقاب نشین، معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز از راه اندازی گمرک تخصصی آی سی تی و آی تی در این منطقه ویژه با هدف تسهیل فرآیند فعالیت سرمایه گذاران در حوزه آی تی و آی سی تی راه اندازی می شود و به موحب این امر، خدمات با کمترین زمان و با بهترین کیفیت به سرمایه گذاران این بخش ها ارائه می شود.

معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام، رشد بخش های اقتصادی، صنعتی و خدماتی در حوزه های آی تی و آی سی تی است.

وی اذعان کرد: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده با هدف حمایت از تولید و توسعه اشتغال به دنبال توسعه زیرساخت های منطقه که در نهایت به جذب سرمایه گذاران بیشتری منجر می شود هستیم و همچنین از استقرار فعالیت های فناورانه تولید شده در منطقه ویژه اقتصادی نیز حمایت می شود.

عقاب نشین افزود: به همین منظور 20 هکتار زیر ساخت جدید با اولویت استقرار صنایع دانش بنیان، هایتک، آی سی تی و آی تی در منطقه در نظر گرفته شده و با ارائه مشوق هایی از آن ها حمایت می شود که یکی از این موارد تخفیف 25 درصدی تنها برای سرمایه گذاران دانش بنیان است.

وی عنوان کرد: هدف از راه اندازی اکوسیستم اقتصاد دیجیتال در منطقه ویژه اقتصادی پیام هم افزایی بیشتر واحدهای فعال در حوزه های دانش بنیان آی تی، آی سی تی و فناوری دیجیتال به منظور ارائه خدمات بهتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر