۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۸۸۶۳
معاون سیاسی استاندار سمنان تاکید کرد:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن اشاره به اهمیت نیروگاه‌های استان در زمان بحران، گفت: اولویت‌بندی شیوه‌های جایگزینی خدمات در هنگام حوادث یک ضرورت است.
به گزارش پایدرای ملی، حبیب الله خجسته پور صبح چهارشنبه در بازدید از نیروگاه شهید باکری سمنان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه تولید و تأمین برق مطمئن دارای اهمیت است، ابراز کرد: با توجه به اهمیت این نیروگاه به عنوان یکی از تأسیسات زیرساختی استان، باید شیوه‌های جایگزینی خدمات در هنگام حوادث، بررسی، اولویت‌بندی و تبیین شود.

وی افزود: نیروگاه‌های برق یکی از مهمترین زیرساخت‌ها در عرصه پدافند غیرعامل محسوب می‌شوند که باید نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

سید علی اکبر صباغ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز در این دیدار ضمن تشریح وضعیت شبکه برق و تأسیسات انتقال و فوق توزیع در سطح استان، گفت: نقش نیروگاه شهید باکری سمنان در استان مهم و زیربنایی است.

ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیر عامل استان سمنان نیز در ادامه ضمن اشاره به اهمیت نیروگاه‌های سمنان و شاهرود از جنبه پدافند غیر عامل در استان گفت: انرژی الکتریکی یکی از اساسی‌ترین محورهای توسعه و نیروی محرکه بخش‌های دیگر است، لذا توجه به تولید برقی پایدار و مطمئن در شرایط مختلف، از مهمترین اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی تخریب زیر ساخت‌ها و مراکز زیربنایی را از اهداف و مقاصد دشمن برشمرد و افزود: حفظ سرمایه‌های ملی و تأسیسات زیر بنایی از اهداف پدافند غیرعامل است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون از آن حراست کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر