۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۰۵
امام جمعه شهرستان رودبار: عموم مردم آگاهی کم تری نسبت به مسائل پدافند غیرعامل دارند و ازین رو متولیان حوزه های آموزش و فرهنگ باید توجه بیشتری به فرهنگ سازی این موضوع مهم نمایند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛ جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رودبار با حضور امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، حجت الاسلام سید حسن سیدمحمدی امام جمعه، محمد صالح ضیایی فرماندار شهرستان رودبار معاونین فرمانداری و جمعی از شهرداران و بخشداران و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودبار برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل باید با توجه بیشتر در دستور کار مسئولین قرار بگیرد افزود: عموم مردم آگاهی کم تری نسبت به مسائل پدافند غیرعامل دارند و ازین رو متولیان حوزه های آموزش و فرهنگ باید توجه بیشتری به فرهنگ سازی این موضوع مهم نمایند.

امام جمعه رودبار ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل همانند یک کمربند امنیتی در برای کشور در تمامی حوزه ها مصونیت ایجاد می کند و صرفا نباید نگاهمان فقط به داخل کشور باشد زیرا شرایط جهانی امروز به گونه ‌ای است که باید برای تامین کامل امنیت نگاه به بیرون از مرزها هم داشته باشیم.

حجت الاسلام سید محمدی به نقش مهم پدافند غیرعامل در بلاهای طبیعی و انسان ساخت پرداخت و عنوان کرد: مثلا برای جلوگیری از سیل می‎توان اقدامات پیشگیرانه‌ای همچون لایروبی رودخانه‎ها را در دستور کار قرار داد که همت و توجه مسئولین را در این زمینه می طلبد.

شایان ذکر است در این جلسه امیر محمد پور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و محمد صالح ضیایی فرماندار شهرستان رودبار به سخنرانی پرداختند و روسای کمیته های ذیل شورای پدافند غیرعامل ضمن ارایه گزارش از اقدام های کمیته تخصصی خود موارد و موضوعات مربوطه را طرح کردند در این جلسه مهندس الماسی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی، مدیر حفظ نباتات استان و دبیران کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی و انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استان مدیرکل پدافند غیرعامل را همراهی و پاسخگوی سوالات حوزه های تخصصی خودشان بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر