۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۴۸۷۸۲
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهتمام به جوان‌گرایی در کشور مهم‌ترین محور بیانیه گام دوم انقلاب است گفت: عدم اهتمام به جوان‌گرایی مشکل اصلی در حوزه‌های اجرایی کشور است.
به گزارش پایداری ملی، سمیه محمودی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاباظهار داشت: باید بر اساس نقشه راهی که مقام معظم رهبری نشان داده‌اند حرکت کنیم.

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف افزود: در حال حاضر بیشتر مدیرانی که در کشور خدمت می‌کنند 40 سال پیش جزو جوانان آن زمان بوده‌اند و انقلاب را ایجاد کردند، در جنگ تحمیلی نیز بیشتر کسانی که در جبهه حق علیه باطل از کشور دفاع می‌کردند از جوانان بودند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان می‌توانند موتور توسعه و تحرک یک کشور باشند، گفت: اگر بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان نگاه ویژه داشته باشیم، کشور پیشرفت‌های خود را خواهد کرد و اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد.

وی با بیان اینکه اهتمام به جوان‌گرایی در کشور مهم‌ترین محور بیانیه گام دوم است، افزود: مسئله جوان‌گرایی باید به طور جدی مورد بررسی قرار گرفته و مسئولان پیشکسوت ما هم در حوزه اجرایی و هم برنامه‌ریزی همت بیشتری را در راستای حضور بیشتر جوان‌ها در میدان عمل بیاندیشند.

محمودی با بیان اینکه عدم اهتمام به جوان‌گرایی مشکل اصلی در حوزه‌های اجرایی کشور است، بیان کرد: هنوز هم افراد نسل اول و دوم انقلاب که 40 سال پیش مسئولیت داشتند، کماکان در رأس مسئولیت هستند.

وی با تأکید بر این‌که توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به جوانان، سبب پیشرفت کشور می‌شود، تصریح کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که از سوی فراکسیون جوانان تصویب شد، یکی از گام‌هایی است که مجلس در راستای توجه به جوانان و بیانیه گام دوم انقلاب برداشته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مهر تأییدی بر جوان‌گرایی است، خاطرنشان کرد: نمایندگان به عنوان قانون‌گذار برای برنامه‌ریزی باید از بیانات کارشناسی شده رهبر معظم انقلاب استفاده کنند و دولت به عنوان قوه مجریه، مجری خوبی برای این کار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر