۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۸۷۰۶
در دیدار جلالی و دژپسند مطرح شد؛
وزیر امور اقتصاد و دارایی در دیدار با رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور اعلام آمادگی نمود بمنظور انجام اقدامات اثر بخش در حوزه اقتصاد ، چهارچوب همکاری وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان پدافند غیر عامل در قالب کارگروهای کارشناسی دنبال شود.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور بهمراه تنی چند از معاونین این سازمان با دکتر دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی در محل این وزارتخانه دیدار نمود.

در ابتدای این دیدار دکتر جلالی ضمن بیان ماموریت ها و وظایف سازمان پدافندغیرعامل کشور به استناد سیاست های کلی نظام و اساسنامه سازمان، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافندغیرعامل و تاکیدات معظم له در دیدار سال گذشته مسئولین پدافند غیرعامل بر ضرورت همکاری مسئولین دستگاه های اجرایی با سازمان اشاره نمود.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر اهمیت حوزه اقتصادی، این حوزه را یکی از اصلی ترین و با اهمیت ترین حوزه های کشور برشمرد و تمرکز دشمن بر این حوزه را ناشی ازمیزان اهمیت آن دانست.

وی با اشاره به فرمایشات چندسال اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر قرار گرفتن کشور در شرایط جنگ اقتصادی و ضرورت آمادگی مسئولین کشور در مقابل اقدامات دشمنان در این عرصه برخی از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل را در راستای مصونیت بخشی به پیکره اقتصادی کشورعنوان کرد.

دکتر جلالی با استناد به سخنان اخیرمهم مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت اتخاذ آرایش جنگی در حوزه اقتصادی ضمن بیان نقش مهم و تاثیر گذار وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان اصلی ترین متولی اقتصادی کشور مصادیقی از اقداماتی را که می توان در وزارت امور اقتصاد و دارایی دنبال کرد را مطرح نمود.

همکاری سازمان پدافند غیر عامل و وزارت امور اقتصاد و دارایی در خصوص اقدامات اثر بخش در حوزه اقتصاد

در ادامه جلسه دکتر دژپسند ضمن تشکر از دغدغه دکتر جلالی و سازمان پدافند غیر عامل در مصونیت بخشی به کشور در برابر تهدیدات دشمنان سخنانی در خصوص عزم جدی دولت و وزارت اقتصاد برای مقابله با شرایط فعلی اقتصاد و حل و فصل مشکلات در سایه همدلی همه نهادها و سازمان های مسئول و تاثیر گذار در این حوزه بیان داشت.

وی ضمن امیدواری نسبت به حل مشکلات با تکیه برتوان داخلی کشور و نگاه ویژه دولت برای حمایت از اقشار اسیب پذیر در شرایط فعلی کشورگفت: پیش بینی هایی به منظور سروسامان بخشیدن به اوضاع اقتصادی کشوردر مقابل اقدامات خصمانه از سوی این وزارتخانه و دولت صورت گرفته است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان این نکته که امروز دیگراعتقاد به ضرورت دفاع در مقابل جنگ اقتصادی دشمن برهیچ کس پوشیده نیست ابراز امیدواری کرد؛ با کمک و عنایت خداوند متعال انشالله ملت ایران همچون گذشته ار این ازمون هم سربلند بیرون امده و نقشه شوم دشمنان را با شکست مواجه خواهند ساخت.

در خاتمه وزیر اقتصاد و دارای ضمن استقبال از نقطه نظرات و موارد تخصصی مطرح شده توسط رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور بمنظور انجام اقدامات اثر بخش در این حوزه ،اعلام آمادگی نمود تا چهارچوب همکاری وزارت و سازمان در قالب کارگروهای کارشناسی دنبال شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر