۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۵۳۳
مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف مشترکان در زمان پیک گفت: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند جریمه می شوند.
به گزارش پایداری ملی، مراد علی مرآتی، با اشاره به قطعی برق در برخی محلات کرمانشاه اظهار داشت: سعی ما این است که قطعی با برنامه چون سال گذشته نداشته باشیم اما قطعی‌هایی که به علت تعمیرات اتفاق می‌افتد، ناگزیر است.

وی افزود: در قطعی‌هایی که اتفاق افتاده ممکن است مشکلاتی در شبکه به وجود آمده باشد اما اینکه در ساعتی مشخص و از قبل اعلام شده طی جدول زمانبندی که سال گذشته اتفاق افتاد، خاموشی داشته باشیم تاکنون نداشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برای پیشگیری از خاموشی‌های با برنامه طی سال جدید تدابیری را اندیشیده‌ایم، گفت: در این زمینه برنامه ریزی کرده‌ایم و در حال اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف هستیم و با صنایع و شرکت نفت برای سوخت مولدهای خو تأمین قرار داد بسته‌ایم و اقدامات دیگری نیز انجام داده‌ایم که امسال خاموشی نداشته باشیم اما اگر به صورت کلی در کشور خاموشی‌ها اعلام شود، دیگر در اختیار ما نیست.

وی تاکید کرد: مشترکین رعایت صرفه جویی در این زمینه را داشته باشند و همکاری لازم را داشته باشند تا مجبور به اجرای برنامه خاموشی‌ها نباشیم.

مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، جریمه می‌شوند

مرآتی از اجرای یک دستورالعمل جدید برای مدیریت مصرف خبر داد و گفت: در قالب این دستورالعمل کسانی که الگوی مصرف را نسبت به سال گذشته رعایت کنند به آنها تخفیف داده می‌شود و کسانی که رعایت نکنند ملزم به پرداخت هزینه بیشتری می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: برای مثال ۳۰۰ کیلو وات به عنوان سقف مصرف برای یک مشترک در ماه تعیین شده است، لذا اگر مصرف آن مشترک از ۳۰۰ کیلو وات مذکور تجاوز کند، ملزم به پرداخت هزینه بیشتری به عنوان جریمه نسبت علاوه بر هزینه‌ای که بابت مصرف باید بپردازد، می‌شود.

اگر هر مشترک یک لامپ پرمصرف خاموش کند امسال خاموشی با برنامه نخواهیم داشت

‌وی عنوان کرد: اگر هریک از مشترکین یک لامپ ۱۰۰ در منزلش خاموش کند، ما امسال دیگر خاموشی نخواهیم داشت.

مرآتی بیشترین بار مصرف در استان کرمانشاه طی سال گذشته را مربوط به تیرماه با ۷۲۲ مگاوات و کمترین بار مصرف را نیز مربوط به فصل زمستان با حدود ۴۵۰ مگاوات دانست.

مشترکین در پیک مصرف ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور مصرفشان را مدیریت کنند

‌وی تاکید کرد: مشترکین در زمان پیک مصرف که از ۱۵ خرداد الی ۱۵ شهریور است، همکاری لازم را با ما در حوزه مدیریت مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در پایان گفت: ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست که امسال خاموشی‌ای اتفاق نیفتد و صورت نگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر