۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۸۴۶۳
فرماندار ریگان گفت: مالچ‌پاشی بعد از گذشت 13 سال و در 5 هزار هکتار از کانون‌های بحران فرسایش بادی این شهرستان انجام شد.

به گزارش پایداری ملی، امین باقری با بیان اینکه تاکنون در شهرستان ریگان 31 واحد آموزشی ساخته و جایگزین مدارس غیراستاندارد شده است، اظهار داشت: 14 واحد آموزشی دیگر نیز در این شهرستان ساخت آنها آغاز شده است و طی دو سال آینده هیچ مدرسه غیر استانداردی در این شهرستان وجود نخواهد داشت.

فرماندار ریگان نبود بیمارستان را یکی از مشکلات شهرستان دانست و افزود: ریگان در مسیر جاده ترانزیتی ریگان - چابهار قرار دارد و حادثه‌خیز بودن شهرستان، ساخت بیمارستان را می‌طلبید که هم‌اکنون بخش‌های بستری آن راه‌اندازی شده و تا چند ماه آینده بخش جراحی آن نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به طوفان‌های شدید شن در این شهرستان ابراز کرد: طوفان‌ها خسارات زیادی به زیرساخت‌های این شهرستان وارد می‌کند که مالچ‌پاشی در ریگان بعد از گذشت 13 سال و در 5 هزار هکتار از کانون‌های بحران فرسایش بادی این شهرستان صورت گرفت.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان امسال در این شهرستان به اتمام خواهد رسید، بیان داشت: کار آبرسانی به روستاهای مناطق کوهستانی شهرستان ریگان نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

باقری از احداث پست فوق توزیع برق در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: با احداث این پست فوق توزیع مشکل برق شهرستان تا 50 سال آینده در این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی دو شهر جدید به شهرهای این شهرستان افزوده خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر