۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۸۴۶۰
استاندار همدان گفت: در مقابل زورگویی استکبار راهی جز مقاومت، قاطعیت و اتکا به توانایی‌های کشور نداریم.

به گزارش پایداری ملی، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: حضور همه شما مسوولان در این جلسه با عنوان ارزشمند بزرگداشت سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نوعی تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: آنچه امروز به آن افتخار می‌کنیم نشأت گرفته از روح و فکر وسیع بنیانگذار جمهوری اسلامی است که در بیداری نسل‌های مختلف در مقابل انحرافات به وجود آمده است.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی با زور و تزویر درصدد نابودی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند گفت: تجلیل از جایگاه امام راحل تجلیل از جایگاه ولایت است و باید سعی شود این حق به خوبی ادا شود.

وی با اشاره به اینکه سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر نشانه‌ای از قدرت الهی بود خاطرنشان کرد: با پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر وحدت، همدلی، یکپارچگی و روحیه مردم نسبت به مدیریت جنگ تغییر کرد.

شاهرخی با بیان اینکه امروز در مقابل جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن نیاز به همبستگی، وحدت ملی و ایثار داریم تصریح کرد: سالگرد گرامیداشت سوم خرداد علاوه بر تجلیل و ایثارگری فرصت مغتنمی برای ایجاد روحیه مقاومت و جهاد در بین آحاد مردم است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این یادبودها باید منجر به تقویت وحدت ملی و ایجاد روحیه ایثار، شهادت و همبستگی در جامعه شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز در مقابل زورگویی استکبار راهی جز مقاومت، قاطعیت و اتکا به توانایی‌های کشور نداریم تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با عزم راسخ شاهد پیروزی و غلبه بر تحریم‌ها و زورگویی‌های دشمن باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر