۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۸۴۵۰
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای احیاء اشتغال در مناطق سیل‌زده لرستان، سند احیاء اشتغال با همکاری دستگاه‌ها تدوین می‌شود.

به گزارش پایداری ملی، حاتم شاکرمی ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته بازدیدی از مناطق سیل‌زده استان به منظور احیاء اشتغال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز نیز بنا شد برای احیاء اشتغال در مناطق سیل‌زده لرستان، سند احیاء اشتغال با همکاری دستگاه‌ها تدوین شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بخشی از احیاء اشتغال بایستی توسط دولت صورت پذیرد، افزود: همچنین برای تقویت اشتغال روستائی در بخش‌های مختلف نیز علاوه بر سهم استانی 150 میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد.

شاکرمی بیان داشت: معافیت‌های مالیاتی و حمایت‌های بیمه‌ای از جمله اقدامات دیگر برای کمک به مناطق سیل‌زده است، ضمن اینکه از امروز حمایت‌های بیمه‌ای کارگران آسیب دیده نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص صنوف خسارت‌دیده فاقد بیمه نیز اظهار داشت: پیشنهادی به هیأت دولت مبنی بر پوشش و حمایت 3 تا 4 ماهه بیمه‌ای صنوف آسیب دیده ارائه شده که امیدوارم مورد موافقت واقع شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای مشاغل عمومی نیز در صورت تأمین حقوق و مزایا از سوی دولت می‌توان افرادی را در بخش احیاء اراضی به کار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر