۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۸۴۱۰
فرماندار ری در نشست شورای فرعی پدافند:
اولین نشست شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان ری با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سید ناصر موسوی معاون امور عمرانی فرماندار و اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی؛ معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این نشست بر مقید بودن به پیگیری و اجرای مصوبات به اعضای ستاد تأکید کرد و گفت: بررسی و پیگیری نکات مطرح شده در این جلسات کمک می کند نتیجه و اثربخشی کار بیشتر شود و زمانی که صرف این نشست ها می شود دارای ارزش و اعتبار خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه در پدافند کار بر اساس صیانت و حفاظت انجام شود، افزود: گاهی در جامعه منافع خود را بر منافع ملی ترجیح می دهیم که این عدم توجه ممکن است خساراتی را بر بار آورد.

جمالی پور پدافند را فقط حمایت از اماکن و تأسیسات ندانست و اظهار داشت: تهاجم در حوزه اجتماعی فرهنگی و سیاسی هم اتفاق می افتد که از نوع جنگ نرم محسوب می شود و خطرناک تر از موضوعات سخت است که با چالش مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد جدی ما در جلسات سال ۹۸ گزارش گیری، رصد و پیگیری است، تصریح کرد: با تلاش، تعهد و کار مشکلات جامعه حل می شود و بدین ترتیب کشوری محکم، چارچوب دار، توسعه یافته و سرآمد در جهان خواهیم بود.

معاون استاندار تهران در پایان ناهمگونی و ناهمسانی در بخش های مختلف را باعث ایجاد تورم و رکود دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر