۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۸۳۱۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: ۵۰۰ هکتار گلخانه با دو هزار میلیاردتومان سرمایه‌گذاری که تأمین آن بر عهده صندوق توسعه ملی قرار گرفته است، در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش پایداری ملی، محمدولی روزبهان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری اجرای پروژه‌های محوری و اولویت‌دار در استان گلستان اظهارداشت: با همکاری دستگاه‌های مختلف 116 طرح و پروژه محوری در استان شناسایی شد و در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های محوری در استان اعلام کرد: زهکشی 280 هزار هکتار از اراضی استان، ایجاد زیرساخت‌های شهرک هزارهکتاری اترک، طرح گردشگری آشوراده، تکمیل سدنرماب و توسعه مجتمع میگوی گمیشان از جمله طرح‌های اولویت‌دار در استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان داشت: در سفر دوم هیئت دولت به استان تلاش کردیم برای اجرای این پروژه‌ها مصوبه‌هایی را از محل بودجه عمومی دولت بگیریم و برهمین اساس یکهزار و 682 میلیارد تومان منابع عمومی دولت و یکهزار و 220میلیاردتومان نیز از اعتبارات نهادهای عمومی و غیردولتی برای توسعه استان به تصویب رسید و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: همچنین حدود 20 هزار میلیارد تومان تفاهمنامه نیز در آن سفر بین دولت و بخش‌های مختلف به امضا رسید که پیگیری‌های لازم برای جذب بخشی از این تسهیلات آغاز شده است.

روزبهان گفت: احداث 500 هکتار گلخانه با دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین طرح‌های استان بوده که صندوق توسعه ملی تأمین منابع آن را برعهده گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر