۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۴۸۲۲
گوشی هوشمند F-07E به گونه‌ای طراحی شده است که یک حسگر هوشمند موسوم به «کارت مخصوص اثرانگشت»(FPC) را در خود جا داده است و با آن می‌تواند اثر انگشت کاربر را شناسایی کند.
به نقل از هرالدآنلاین، شرکت فوجیتسو گوشی هوشمند جدیدی را با نام F-07E از طریق شرکت مخابراتی NTT DoCoMo وارد کشور ژاپن کرده است که نخستین گوشی جهان مبتنی بر فناوری شناسایی اثر انگشت محسوب می‌شود.

گوشی هوشمند F-07E به گونه‌ای طراحی شده است که یک حسگر هوشمند موسوم به "کارت مخصوص اثرانگشت"(FPC) را در خود جا داده است و با آن می‌تواند اثر انگشت کاربر را شناسایی کند.

"کاتسومی تاکادا"( Katsumi Takada) مدیر گروه تلفن‌همراه شرکت فوجیتسو در مورد این محصول توضیح داد: «حسگرهای مخصوص اثر انگشت در دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند راه‌های فراوانی در اختیار دارند تا این اطمینان را ایجاد کنند که این دستگاه‌ها ایمن هستند و در عین حال روش‌های کارآمد و آسان را در اختیار کاربران بگذارند».

او در ادامه گفت: «حسگرهای مخصوص انگشت در گوشی‌های هوشمند برای شرکت فوجیتسو به یک فناوری تجاری تبدیل شده‌اند و ما هم‌اکنون با استفاده از فناوری Fingerprint Cards به نسل آتی صاحبان گوشی‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا اطمینان خود را از ایمنی دستگاه‌شان افزایش دهند».

"جان کارل‌استورم"( Johan Carlström) مدیر مرکز تولیدکننده حسگرهای FPC در این خصوص گفت: «بازار ژاپن در زمینه به‌کارگیری استانداردهای باکیفیت و پیشرفته شهرت فراوان دارد. دو شرکت فوجیتسو و DoCoMo از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه حسگرهای مخصوص اثر انگشت محسوب می‌شوند. ما بسیار خرسندیم که نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر حسگر اثر انگشت را وارد بازار می‌کنیم».

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر