۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۲۰۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر گفت:امروز جبهه‌هایی که در مقابل تشیع ایران قرار گرفته تمامی احزاب و مستکبران عالم است.

به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام فیاض تمجید صبح امروز در همایش تجلیل از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی در سالن ارشاد شهرستان کوثر با اشاره به جایگاه والای استاد بزرگوار شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: برای پیشرفت و تعالی کارها باید استاد مطهری را الگوی خود در زندگی و آثار آن بزرگوار را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی گفت: شهید مطهری با تحجر و هم با روشنفکران غربی مبارزه می‌کرد و به تعلیم و تربیت ارزش ویژه‌ای قائل بود و باید قدردان تلاش‌های ارزشمند این شهید گرانقدر باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، این دعوت الهی آمادگی را برای حضور در این دعوت الهی لازم دانست و افزود:  هرکس ماه مبارک رمضان را درک نکند وغفران الهی را بر خود شامل نکند آدم بدبخت و ملعونی است.

تمجید بیان کرد: امروز جبهه‌هایی که در مقابل تشیع ایران قرار گرفته تمامی احزاب و مستکبران عالم است و امروزه بعضی‌ها بر طبل ناامیدی می‌کوبند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر تصریح کرد: ما در مقابل آمریکا تسلیم نمی‌شویم چرا که خداوند سبحان به مسلمانان وعده نصرت داده است و همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که امروز سپاه نقش عمارها و مالک‌ها را دنیا ایفا می‌کند.

وی اظهارکرد: امروز آمریکای مستکبر با ایجاد فشارهای اقتصادی و فشارهای روانی سعی در ایجاد نارضایتی در بین مردم دارد و هر روز به بهانه های واهی تحریم‌های جدیدی اعمال می‌کند در حالی که مردم ما از اول انقلاب در تحریم هستند و مردم ما با پایداری با سربلندی از این آزمون بیرون خواهند آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر