۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۸۷
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه امنیت امروز جامعه و آرامش مرزهای کشور مرهون مشارکت مرزبانان و مرزنشینان است، گفت: تک‌تک مرزبانان آماده هستند تا جان خود را برای مردم، عزت و آبروی نظام و دفاع از مرزهای کشور فدا کنند.
به گزارش پایداری ملی، سرهنگ ستاد حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خصوص جانفشانی و ایثار مأمور دریابانی مرزبانی هرمزگان اظهار داشت: همچنان که مرزبانان برای دفاع از آب و خاک و مرزهای عزت و شرف میهن تلاش می‌کنند برای جان مردم نیز از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و آماده جانفشانی هستند. 

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان در راه نجات جان مرزنشینان و مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و کمک و خدمت به مردم را یک تکلیف می‌دانند چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند. 

وی با تأکید بر این مطلب که امنیت امروز جامعه و آرامش مرزهای کشور مرهون مشارکت مرزبانان و مرزنشینان است، تأکید کرد: تک‌تک مرزبانان آماده هستند جان خود را برای مردم و عزت و آبروی نظام و دفاع از مرزهای کشور فدا کنند. 

گفتنی است، استوار دوم حامد عسکری‌خواه دریابان مرزبان فرماندهی انتظامی هرمزگان 6 فروردین ماه با جانفشانی جان دو کودک 6 و 8 ساله را از غرق شدن نجات داد و خبرگزاری فارس  این رشادت را در روایتی تحت عنوان« دقایق حساس نجات دو کودک از زبان فرشته نجات» به رشته تحریر در آورد؛ همچنین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از این دریابان مرزبان تقدیر کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر