۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۸۱۴۳
مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود از کمک بیش از 6.5 میلیارد ریالی مردم این شهرستان به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، حسین ابوذری درباره اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردم شهیدپرور شهرستان شاهرود به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان انجام و تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری و به حساب قرارگاه سازندگی استان سمنان واریز شده است.

وی افزود: تاکنون 12 محموله کمک‌های مردمی به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان ارسال گردید.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام هفت کاروان جهادی برای کمک به مردم استان‌های سیل‌زده گفت: تاکنون یک هزار و 680 نفر روز بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه شاهرود به مناطق سیل‌زده برای خدمت‌رسانی اعزام شده‌اند.

ابوذری گفت: شهرستان شاهرود در طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک به سیل‌زدگان مردم پیش‌قدم بوده و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنان گواه این مطلب است.

وی بیان کرد: مردم نوع‌دوست شهرستان شاهرود همچنان کمک‌های خود را ارائه می‌دهند و شرکت‌ها و کارخانجات نیز در قالب کاروان‌های امدادی کمک‌های خود را ارسال می‌کنند و جهاد برای خدمت به هم‌وطنان در شهرستان شاهرود همچنان در جریان است.

طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر