۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۸۱۱۳
استاندار آذربایجان غربی گفت: آمایش سرزمینی که تهیه آن دو سال زمان برده بالاترین سند بالادستی برای توسعه آذربایجان غربی است که باید در صدر برنامه‌های اجرایی ادارات قرار گیرد.
به گزارش پایداری ملی، محمدمهدی شهریاری امروز در همایش هم‌اندیشی طرح آمایش سرزمینی آذربایجان غربی که در سالن شهید رخشا شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد اظهار داشت: اجرای سند آمایش سرزمینی به‌عنوان یک سند بالادستی و راهنمای مدیریتی، توسعه استان آذربایجان غربی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی یک اصل اجتناب‌ناپذیر در کشور است بنابراین برنامه محوری باید سرلوحه همه مدیران و مسئولان باشد.

شهریاری گفت: از دو سال گذشته، تهیه سند آمایش سرزمینی استان به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و اکنون مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی افزود: توجه به پدافند غیر عامل و آمایش دفاعی در تهیه سند آمایش سرزمینی ضروری است و در این میان مهم‌ترین هدف برنامه آمایش، بسط یکنواخت توسعه در پهنه سرزمینی است.

اجرای برنامه آمایش سرزمینی عامل اصلی توسعه آذربایجان غربی است
طرح آمایش سرزمین در اردبیل تدوین می‌شود
ایلام| «طرح آمایش سرزمین‌» استان‌ها باعث رشد کشور در همه ابعاد می شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: سند آمایش سرزمینی که مراحل نهایی خود را طی می‌کند، بالاترین سند توسعه استان خواهد بود تا به بهترین وجه نابرابری‌های منطقه‌ای را به حداقل برساند.

وی تصریح کرد: توزیع متوازن و هماهنگ کلیه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی در پهنه استان با اتکا به سند آمایش سرزمینی آذربایجان غربی ممکن می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر