۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۸۱۰۳
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از ارسال ۱۴ هزار بسته غذایی و بهداشتی مایحتاج مردم سیل‌زده خوزستان پیش از آغاز ماه مبارک رمضان توسط ۲۰۰ دستگاه خودروی باری توسط خدمان یادمان شهدای بیت المقدس خبرداد.
به گزارش پایداری ملی، سردار یعقوب سلیمانی امروز مراسم اهدای 14 هزار بسته غذایی و بهداشتی برای کمک به مردم سیل زده خوزستان در یادمان بیت المقدس اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدمات بسیار خوزستان براثر سیل اخیر، اظهار داشت: کمک‎‌رسانی به مردم سیل‌زده خوزستان و کاهش میزان آنها را وظیفه خود دانستیم.

وی از ارسال 14 هزار بسته غذایی و بهداشتی مایحتاج مردم سیل‌زده خوزستان پیش از آغاز ماه مبارک رمضان توسط 200 دستگاه خودروی باری توسط خدمان یادمان شهدای بیت المقدس خبرداد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد: سیل خوزستان باوجود خسارت، تخریب‌ها و مشکلات ایجاد شده اما از برکات آنها می‌توان به همدلی و همبستگی اشاره کرد که در واقع یادآور خاطرات هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه با رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعث عراق، خاطرنشان کرد: در دوران کنونی نیز شاهد هستیم که حمایت‌های مردم این استان از سیل‌زدگان ادامه دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به این‌که تهیه و توزیع کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان براساس نیازسنجی صورت گرفته است، گفت: کمک‌رسانی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران در کنار مردم سیل‌زده تا آخرین وضعیت قرار دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به تعیین 11 اردوگاه در شمال، مرکز و جنوب خوزستان به عنوان محل اسکان سیل‌زدگان طی ماه اخیر، اظهار داشت: در این تعداد اردوگاه اضطراری 150 هزار نفر ظرفیت اسکان پیش‌بینی شده بود.

وی با اشاره به پخت و پز روزانه 10 تا 15 هزار پرس غذای گرم به تناسب نیاز در اردوگاه‌ها، بیان کرد: بازسازی مناطق سیل زده با هماهنگی با ستاد عتبات عالیات در دستور کار قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر