۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۰۸۴
شهردار اردکان با اشاره به نقش‌آفرینی سرمایه‌های انسانی در پیشرفت و توسعه پایدار جامعه گفت: کارگران، نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور هستند.

به گزارش پایداری ملی، اباذر غفوری ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به‌تمامی کارگران به‌ویژه کارگران متعهد و پرتلاش شهرداری اردکان از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و بهروزی طلب کرد.

وی اظهار داشت: کار و تلاش در فرهنگ بشری به‌عنوان جوهره‌ اصلی و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس، همواره موردتکریم و احترام بوده است.

شهردار اردکان گفت: دین اسلام به‌عنوان ارائه گر عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول، قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد درراه خدا اعتلا بخشیده است.

وی افزود: در این فرهنگ متعالی، رمز پیشرفت و توسعه پایدار و تأمین سلامت فکری و پویایی جامعه درگرو بها دادن به کار و تلاش و به‌کارگیری استعدادها و اندیشه‌های خلاق و سرشار از نبوغ نهفته در سرمایه‌های انسانی ساعی و کارآمد بوده و کارگر به‌عنوان قشر شریف و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور، نقش‌آفرینی می‌کند.

غفوری در پایان اظهار داشت: روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر