۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۰۶۷
استاندار تهران گفت: رونق تولید نیازمند طراحی و تبیین سازوکارهای مناسب و حذف بروکراسی‌های پیچیده اداری است.

به گزارش پایداری ملی، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، در جلسه رفع موانع سرمایه گذاری این استان اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای رونق کسب و کار تکلیف همه ما در سال رونق تولید است.

وی گفت: رونق تولید نیازمند طراحی و تبیین سازوکار و های مناسب و حذف بروکراسی‌های پیچیده اداری است.

استاندار تهران تأکید کرد: هنوز خیلی از واحدهای اقتصادی در استان ظرفیت خالی دارند و باید در خصوص ارتقای سقف تولید این واحدها اقدام کنیم.

بندپی افزود: از چند روش می‌توان تولید را رونق دهیم و اگر به دلیل شرایط تحریم نتوانیم مواد اولیه را وارد کنیم خودمان باید این کار را صورت دهیم و دولت هم حمایت می‌کند.

وی اظهار کرد: در خصوص اختلاف شهرداری تهران و فرمانداری ری در ارتباط با شهر قیامدشت ملاک عمل قانون تقسیمات کشوری است و با تعامل با شهرداری تهران و ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه گذاران را فراهم خواهیم کرد.

استاندار تهران گفت: باید شرایط را برای فعالیت اصناف در سال رونق تولید فراهم کنیم و نباید با اختلافاتی که قانون برای آنها راه حل دارد سرمایه گذاری که اقدام به ایجاد اشتغال می کند دلسرد کنیم.

بند پی تصریح کرد: بنا داریم تا با کاهش زمان و حذف بروکراسی های زائد در سال رونق تولید بستر مناسب برای سرمایه گذاران را کاهش دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر