۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۴۸۰۴۳
رئیس قوه قضاییه گفت: هدف از سفرم به سیستان و بلوچستان عرض ادبی به طوایف، مردم عزیز پرتلاش این منطقه و مسئولان خدمتگزار و همچنین برررسی مشکلات قضایی و تلاش برای رفع این مشکلات است.

به گزارش پایداری ملی، آیت الله ابراهیم رئیسی دقایقی قبل در بدو ورود به زاهدان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی برای بنده است که در اولین روز‌های مسئولیتم، به سیستان و بلوچستان سفر کرده و عرض ادبی به طوایف، مردم عزیز پرتلاش این منطقه و مسئولان خدمتگزار و مخلصی که به مردم خدمت می‌کنند، داشته باشم.

وی افزود: سیستان و بلوچستان علی‌رغم داشته‌های بسیاری که از نظر مادی و معنوی دارد و بهره‌مندی از جوانان برومند و پرتلاش؛ جزو استان‌های غیربرخوردار محسوب می‌شود.

 رئیس قوه قضاییه ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در این مدت 40 ساله انقلاب در این منطقه انجام شده  اما باز هم باید اقداماتی صورت گیرد و امیدواریم در این سفر  بتوانیم نسبت به رفع مشکلات مردم منطقه اقدام کنیم.

آیت الله رئیسی گفت: دیدار با مردم عزیز، مسئولان خدمتگزار، روحانیون و علمای شیعه و سنی، دیدار با مسئولان قضایی منطقه، مطلع شدن از مشکلات و تنگنا‌هایی که برای همکاران قضایی، اداری و سازمانی در این منطقه وجود دارد جزو برنامه‌های این سفر است.

دقایقی قبل آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به همراه شماری از مسئولان عالی قضایی وارد زاهدان شد و مورد استقبال رسمی استاندارسیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و جمعی از مقامات و مدیران استانی قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر