۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۳۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» دستاوردهای خوبی برای نظام و کشور به همراه دارد.

به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخایی با اشاره به اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: در کنار مصیبت‌ها و مشکلاتی که بحران سیل اخیر برای کشور به‌ویژه سیل‌زدگان این مناطق به وجود آورد، برکات و الطاف زیادی هم به همراه داشت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان کرد: وقوع سیل در مناطق مختلف کشور سبب ایجاد وحدت و همدلی بسیار ستودنی و ارزنده بین گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در کنار دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و گروه‌های جهادی و مردم شد که به کمک سیل‌زدگان شتافتند.

کارخایی با اشاره به اینکه مردم و مسؤولان در کنار هم صحنه‌های بزرگ به‌یادماندنی را خلق کردند، تصریح کرد: قطعاً در کنار اقدامات انجام‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی، نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌بدیل و بسیار ماندگار و ستودنی بود.

سپاه صحنه‌های ارزشمندی در تاریخ انقلاب ثبت کرد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌طور ویژه در کنار سایر اقشار با فداکاری، رشادت و از خود گذشتگی از مشکلات سیل‌زدگان در مناطق مختلف کشور کاست و صحنه‌های ارزنده‌ای را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

کارخایی تأکید کرد: نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج در هر جایی که احساس شود، مردم و نظام جمهوری اسلامی نیاز به کمک دارند و یا موردتهدید و آسیب هستند، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی وارد صحنه می‌شوند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط مختلف به کمک مردم می‌شتابد که این موج خدمات‌رسانی‌ها قابل‌تقدیر است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خاطرنشان کرد: «جهاد همبستگی ملی» طرح بسیار خوبی است که می‌تواند آثار و دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر