۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۲۴
اصفهان؛
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در این دوره تلاش می‌کند تا شاخص امنیت را برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان بهبود ببخشد تا آنها بیشتر در شهر احساس امنیت کرده و آینده زندگی خود در آن را روشن ببینند.

به گزارش پایداری ملی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در این دوره تلاش می‌کند تا شاخص امنیت را برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان بهبود ببخشد تا آنها بیشتر در شهر احساس امنیت کرده و آینده زندگی خود در آن را روشن ببینند.

علیرضا صادقیان اظهار کرد: از روز گذشته پژوهشی برای اجرای پدافند غیر عامل در اصفهان آغاز شده تا در خصوص وضعیت موجود اصفهان و خطرات احتمالی که امنیت شهر را تهدید می‌کند بررسی‌هایی انجام شود.

وی افزود: شرکتی که این پژوهش را انجام خواهد داد مورد تایید سازمان پدافند غیر عامل کشور است و توسط این سازمان معرفی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان به صورت طبیعی و غیرطبیعی در معرض حوادث متعددی قرار دارد اظهار کرد: در حاشیه کلانشهر اصفهان مراکزی همچون پالایشگاه و پتروشیمی وجود دارد که پتانسیل‌های خطرات جدی را برای این شهر به وجود می‌آورد یا حتی رودخانه زاینده رود علی‌رغم تمام برکاتی که برای این شهر دارد خشکی آن می‌تواند آسیب‌هایی همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های سازمان بهداشت جهانی برای افزایش کیفیت زندگی مردم «امنیت» است که بخش‌های متعدد و گسترده‌ای دارد. تامین ایمنی، امنیت و سلامت شهروندان بخش مهمی از وظایف مدیریت شهری به شمار می‌رود.

صادقیان تاکید کرد: شهرداری اصفهان در این دوره تلاش می‌کند تا شاخص امنیت را برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان بهبود ببخشد تا آنها بیشتر در شهر احساس امنیت کرده و آینده زندگی خود در این شهر را روشن ببینند از این رو تمام فاکتورهایی که موجب در معرض خطر قرار گرفتن مردم می‌شود را مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه انجام پژوهش برای اجرای پدافند غیر عامل در اصفهان یک اقدام جدید است گفت: در آینده ساخت و سازها و چشم انداز طرح جامع شهری باید تلاش کنیم تا با توجه به این مطالعات و پژوهش‌ها میزان خطر برای شهروندان ساکن در شهر به حداقل برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر