۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۴۷۷۳۱
شورای اداری ساوه؛
درجلسه شورای اداری ساوه برافزایش اختیارات مدیران اجرایی شهرستان برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان ساوجی تاکید شد.

به گزارش پایداری ملی، معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه شورای اداری ساوه برافزایش اختیارات مدیران اجرایی شهرستان برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان ساوجی تاکید کرد.ساوه از شهرستان های مهم و صنعتی استان مرکزی است و باید اختیارات اجرایی مدیران آن ارتقا یابد.

اکرمی افزود: شایسته نیست که مردم ساوه برای انجام برخی امور که امکان حل و فصل آنها در شهرستان وجود دارد، مسیر طولانی تا اراک را بپیمایند بنابراین از ارائه اختیارات بیشتر به دستگاه های این شهرستان استقبال می شود اما در این زمینه نیاز است که مدیریت ارشد شهرستان طرح افزایش اختیارات را تهیه و برای مشورت و تصمیم گیری در اختیار استان قرار دهد.

او با اشاره نامگذاری امسال به نام رونق تولید، گفت: اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما الزام آور است و همه مدیران استانی به خصوص شهرستان ساوه باید در این راستا برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه افزود : رونق تولید تنها به معنای تولید کالا نیست بلکه در توسعه و شیوه های نوین خدمت نیز می توان به مولفه مهم رونق تولیدات دست یافت؛ از این رو مدیران و دستگاه های اجرائی ساوه باید زمینه های لازم با حمایت از سرمایه گذاران و کاهش بروکراسی های اداری را فراهم کنند.

اکرمی گفت: برای تحقق شعار سال و ارائه خدمت مناسب و متفاوت تر از گذشته به جامعه هدف، باید دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه های عملیاتی خود را ارائه دهند و در پایان سال نیز توسط فرمانداری مورد ارزیابی قرار گیرند.

اکرمی همچنین در بازدید از بزرگترین واحد تولید لوله و پروفیل خاورمیانه در ساوه گفت مدیران ارشد استان از تمام ظرفیت ها برای رونق تولید در واحدهای صنعتی استفاده می کنند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم گفت: تدبیر به موقع و تلاش مضاعف و حضور به هنگام مدیران شهرستان موجب پیشگیری از تبعات منفی سیل و کاهش خسارات ناشی از آن شد.

فرماندار ساوه همبا بیان اینکه سند عملیاتی رونق تولید در این شهرستان تدوین و اجرایی می شود گفت:  شهرستان ساوه با فعالیت 600 واحد تولیدی می تواند هم در ایجاد اشتغال و هم در افزایش تولید ایفای نقش کند از اینرو بدنبال اجرای سند عملیاتی و تحقق آن در شهرستان با تشکیل کارگروه های تخصصی با مشارکت همه دستگاه های اجرایی ، بانک ها و چابک سازی تولید هستیم.

میرزایی افزود: همه ارکان مدیریتی، دستگاه های اداری و بانک های عامل باید با روان سازی امور و کاهش پیچ و خم های اداری در خدمت سرمایه گذاران باشند.
او  در ادامه با اشاره به وقوع سیلاب گفت: از این حادثه درس بزرگی به نام احترام به محیط زیست را گوشزد کرد و لازم است که قانونی وضع شود تا از این پس هر طرحی با پیوست زیست محیطی ایجاد شود.

فرماندار ساوه همچنین افزود: در سیل اخیر جلوه های زیبایی از عشق، مهربانی، وحدت و همکاری را در کشور شاهد بودیم و مردم ساوه هم نقش بسیار پررنگی در ارسال کمک به هموطنان سیل زده لرستان، مناطق شمالی و جنوب کشور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر