۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۷۷۱۱
بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه و سی‌ان‌ان؛
دویچه بانک آلمان تحویل اسناد مالی مربوط به پروژه‌های تجاری دونالد ترامپ به دادستانی کل نیویورک را آغاز کرده است.

به گزارش پایداری ملی، دویچه بانک آلمان تحویل اسناد مالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دفتر دادستانی کل ایالتی نیویورک را آغاز کرده است.

شبکه خبری سی ان ان و خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع ناشناس تحویل اسناد مالی ترامپ به دفتر دادستانی کل ایالتی نیویورک را تائید کردند.

دفتر دادستانی کل نیویورک اوایل امسال درخواستی را به دویچه بانک برای دریافت صورت مالی مربوط به وام‌های دریافتی ترامپ برای چندین پروژه تجاری او ارائه کرده بود.

خبرگزاری سی ان ان گزارش داد دویچه بانک تحویل اسناد مربوط به هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن، هتل و برج بین‌المللی ترامپ در شیکاگو، اقامتگاه ترامپ در میامی و تلاش‌های ناموفق رئیس جمهور آمریکا برای خرید تیم فوتبال بافلو بیلز را به دادستانی کل نیویورک آغاز کرده است.

یکی از سخنگویان دویچه بانک آلمان به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد این بانک در حال همکاری در تحقیقات است. با این حال از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. بنابر گزارش‌ها، دفتر دادستانی کل نیویورک ماه گذشته با ارائه درخواستی رسمی از دویچه بانک خواست تا اسناد و صورت‌های مالی مربوط به چندین پروژه تجاری رئیس جمهور آمریکا و نیز تلاش‌های او برای خرید یک تیم فوتبال را به آن‌ها تحویل دهد.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا نیز در اوایل این ماه در درخواست جداگانه‌ای خواستار دسترسی به اسناد مالی رئیس جمهور این کشور از طریق دویچه بانک شدند. پیشتر نیویورک تایمز گزارش داد که دویچه بانک طی چند سال بیش از دو میلیارد دلار وام به ترامپ برای پروژه‌های تجاری مختلف داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر