۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۷۷۰۹
استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت:با هر سلیقه سیاسی باید به هدف خود یعنی جهاد اقتصادی پرداخت،آن زمان فرزندان انقلاب جهاد نظامی کردند و شما حالا جهاد اقتصادی کنید.
به گزارش پایداری ملی،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در صد و بیست و یکمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مسئولان استانی و محلی در مصلی شهرستان بجستان برگزار شد با اشاره به انقلاب اسلامی گفت: ما آغاز گر جنگ نبودیم و جنگ بر ما تحمیل شد، اما شهدای ما به جبهه‌ها برای دفاع از این سرزمین به صورت داوطلبانه رفتند تا انقلاب بماند به همین دلیل تک تک ما در برابر شهدا مسئولیت داریم.

وی ادامه داد: بعد از جنگ هم دولت‌های مختلف خدمات زیادی انجام دادند، اما چکار کردیم که علی رغم این همه خدمات خوب هنوز مردم ناراضی اند و نرخ بیکاری بالایی وجود دارد؟ یا چرا باید منطقه بجستان آمار بیکاری قابل توجهی داشته باشد؟ در حالی که گازرسانی آبرسانی و خدمات دیگر آمده است، کار ما اینجا اشکال داشته است که نتوانستیم کسب و کار مردم را درست کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت:اگر امام جمعه علاوه بر کار دینی کار اقتصادی هم انجام بدهد فرهنگ اقتصادی افزایش پیدا می‌کند کما اینکه حضرت امیر خودشان آبادگر بودند.

رزم حسینی افزود: ما می‌خواهیم در خراسان و در بجستان همان کاری که با قلعه گنج کردیم و نرخ بیکاری ۲۷ درصد را به ۶ درصد تبدیل شد و شاخص‌های امنیتی آن تا ۷۰ درصد بهبود پیدا کرد را انجام دهیم.

وی ادامه داد: دعوای اصلی ما با دشمنان انقلاب در مسائل اقتصادی است اگر این را درست کنیم به وظیفه اصلی انقلابی خودمان عمل کرده ایم و اقدام اقتصادی را باید مورد توجه ویژه قرار دهیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به مردم حاضر در مصلی شهرستان بجستان گفت: به این مدل برای آبادانی منطقه کمک کنید، امروز این موافقت نامه‌ها در هیچ جای ایران وجود ندارد که امام جمعه، نماینده مجلس، استاندار و رئیس دادگستری و معین اقتصادی برای توسعه اقتصادی یک منطقه با هم اجماع کرده و توافق کنند.

رزم حسینی ضمن بیان این که باید آنچنان فضای کسب کار را بالا برده شود که جوانان رفته از شهرستان برگردند، افزود: با هر سلیقه سیاسی وحدت خود را باید حفظ کنید و به هدف خودتان یعنی جهاد اقتصادی بپردازید،آن زمان فرزندان انقلاب جهاد نظامی کردند و شما حالا جهاد اقتصادی کنید.

وی در پایان ادامه داد: اعتماد مردم رمز موفقیت معین اقتصاد مقاومتی است، اما متاسفانه دشمنان از طریق فضای مجازی می‌خواهند این اعتماد را خدشه کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر