۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۶۳۶
اختلال فنی در عملیات صدور قبض جدید همراه اول منجر به افزایش صورت‌حساب صادره و یک‌طرفه شدن سیم‌کارت تعداد محدودی از مشترکین شد.

به گزارش پایداری ملی، روز گزشته بروز اختلال فنی در عملیات صدور قبض جدید همراه اول منجر به افزایش صورت‌حساب صادره و یک‌طرفه شدن سیم‌کارت برخی از مشترکین شد. تعداد محدودی از مشترکین همراه اول صبح امروز با دریافت پیامکی از سوی همراه اول متوجه شدند؛ مبلغ صورت‌حساب صادرشده برای آن‌ها بیشتر از حد معمول بوده و همچنین به آن‌ها گفته شده بود به‌دلیل اینکه مبلغ میان‌دوره از سقف مجاز افزایش یافته است، ارتباط آن‌ها یک‌طرفه شده و برای جلوگیری از قطع کامل باید مبلغ بدهی خود را پرداخت کنند.

بعد از شکایت برخی کاربران و بررسی بیشتر این موضوع از سوی اپراتور، با ارسال پیامک دیگری به کاربران اطلاع داده شد که اختلال فنی در عملیات صدور قبض جدید پیش آمده و قبض جدید به‌زودی برای آن‌ها ارسال خواهد شد. همچنین در تماسی با روابط عمومی همراه اول، اعلام شد بعد از اطلاع از این موضوع درگاه پرداخت از سوی اپراتور همراه اول بسته شده تا مشترکین نسبت به پرداخت صورت‌حساب اشتباه اقدامی نکنند.

شاهین آرپناهی، مدیر روابط عمومی همراه اول نیز با انتشار پستی در توییتر خود ضمن عذرخواهی بابت اختلال پیش‌آمده اعلام کرد این موضوع در حال پیگیری است و نهايت تلاش در جهت رفع مشكل در حال انجام است و اطلاعات اصلاحی لازم ازطریق پیامک برای مشترکین ارسال خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد خطوطی که به‌دلیل اختلال یک‌طرفه شده بودند، به‌طور کامل وصل شدند.

با اینکه بعد از اعلام نقص پیش‌آمده درگاه پرداخت همراه اول بسته شده بود تا مشترکان مبلغ اضافی بابت اختلال پیش آمده پرداخت نکنند، اما تعدادی از آن‌ها مبلغ صورت‌حساب را پرداخت کرده بودند که طبق اعلام روابط عمومی همراه اول این افراد در حال حاضر بستانکار هستند و می‌توانند از مبلغ اضافی پرداخت‌شده برای صورت‌حساب ماه‌های آینده استفاده کنند یا در صورت تصمیم‌گیری جدید بابت این موضوع به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نیز که پیامک مشابهی دریافت کرده بود، با انتشار توییتی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:

شاید خیلی از شما هم صبح امروز مثل من از دریافت پیامک قبوض نجومی همراه اول شوکه شدید. با پیگیری سازمان تنظیم مقررات، همراه اول برای ۸۰۰ هزار مشترکی که قبض نجومی ارسال شده بود، پیام عذرخواهی فرستاد و خطوط قطع‌شده، وصل شدند. صورتحساب صحیح متعاقبا ارسال می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر