۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۷۶۱۴
مدیرکل اطلاعات گلستان:
پمدیرکل اطلاعات گلستان با بیان این که وزارت اطلاعات چتری برای همه مردم است، گفت: اثرگذاری نظام در داخل و خارج دشمن را بی‌تاب کرده است.

به گزارش پایداری ملی، جلالی شامگاه سه شنبه در جمع مدیران دفاتر خبرگزاری، میرمحمد غراوی سرپرست استانداری و مدیران دفاتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار کرد: همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از راهبردها و ویژگی‌های مثبت و ممتاز جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: تاکنون در هر عرصه‌ای که برای نظام مشکلی به وجود آمد این مردم بودند که با بصیرت جلوتر از مدیران میدان‌داری کردند.

جلالی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام و حکومتی در جهان است که با وجود این همه هجمه و تهدیدات داخلی و خارجی همچنان پایدار و باثبات به حیات مقتدارانه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این نظام توان و قدرت کنشگری در چند حوزه و کشورهای منطقه دارد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون خط مقدم نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن سوی مرزهای کشورهای منطقه است و هر اراده‌ای که استکبار جهانی در کشورهای منطقه خصوصاً سوریه بخواهد انجام دهد بدون نظر و رای ایران عملی نخواهد شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در داخل کشور بر اثر توطئه‌های آمریکای جهانخوار مردم با مشکلاتی در بخش‌های اقتصادی مواجه هستند ولی اثرگذاری نظام در داخل و خارج دشمن را بی‌تاب کرده است.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: نظام با هوشیاری و درایت به چندانی قدرتی دست یافته است که توانایی مقابله با چالش‌ها و برنامه‌های سرویس‌های پیچیده اطلاعاتی دشمن و رقیب دارد و اینکه آنها در اجرای دسیسه‌هایشان تاکنون ناکارآمد بوده‌اند یک امتیاز و شرایط برتر برای جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.

جلالی تاکید کرد: قدرت و اطلاعات دست کسی است که مدیریت افکار عمومی را به خوبی به عهده داشته باشد و دشمن با این روش همیشه به دنبال سوءاستفاده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است که ایجاد القای بن‌بست اقتصادی را در جامعه ترویج دهد، افزود: در این شرایط مدیران دفاتر خبرگزاری استان باید هوشمندی و درایت دوچندان داشته باشد و ضمن امیدوار کردن مردم به آینده، شادی و نشاط را در جامعه گسترش دهند.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با اشاره به اینکه هر جا در مواجه به موضوعی غفلت کردیم دشمن از همان نقطه با قدرت ظاهر شد، اظهار کرد: اینکه وزارت اطلاعات ۲۹۰ جاسوس سازمان جاسوسی سیا آمریکا را در کشورهای منطقه شناسایی می‌کنند، این شکست برای آنها بسیار سنگین بوده و با کمال فضاحت تشکیل کمیته شکست در سازمان سیا برای جبران آن ایجاد کرده‌اند.

جلالی همچنین با بیان اینکه در بحث امنیت ایران امن‌ترین کشور منطقه است و این امنیت در بالاترین تراز جهانی قرار دارد، یادآور شد: حرکت سخیف ترامپ در خصوص سپاه باعث همدلی آحاد مردم شده و شرایط ما را برای مقابله با دشمنان نظام منسجم کرده است.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات در کشور مستقل از همه جناح‌ها است و چتری برای همه مردم است، گفت: وزارت اطلاعات تنها وزارتخانه در دنیا است که زیر نظر ولی‌فقیه عادل و جامع‌الشرایط هدایت می‌شود.

وی همچنین در خصوص سیل استان گلستان، ضمن تقدیر از تمام تلاش‌هایی که تاکنون برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده صورت گرفته است، گفت: پیام تاریخی مقام معظم رهبری مهمترین حرکت و جوشش همراه با روح امید و بارقه جدیدی را در بین آحاد مردم ایجاد کرد، سپاه، ارتش و نهادهای نظامی و انتظامی و همه مراکز خدمات‌رسان در استان با قدرت پای کار آمدند و حماسه همدلی را ایجاد کردند.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: حضور سران سه قوه، حضور چند روزه وزیر کشور و دیگر مقامات عالی‌رتبه کشوری خیلی آرام‌بخش بوده شرایط امدادرسانی را برای مردم آسان کرده بود.

جلالی افزود: شرایط استان گلستان با وجود زندگی مسالمت‌آمیز قومیت‌های مختلف نیازمند اتخاذ مدیریت خاص است تا استان هر چه بیشتر به سمت وحدت به پیش رود و تلاش دشمن برای اختلاف‌افکنی بی‌اثر شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات در کشور مستقل از همه جناح‌ها است و چتری برای همه مردم است، تاکید کرد: وزارت اطلاعات تنها وزارتخانه در دنیا است که زیر نظر ولی‌فقیه عادل و جامع‌الشرایط هدایت می‌شود

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر