۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۷۵۲۶
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به افزایش ۹۰ درصدی کشفیات مواد مخدر این شهر نسبت به سال گذشته گفت: در فروردین‌ماه امسال ۲۸ سارق دستگیری و ۳۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

به گزارش پایداری ملی، مسعود وحیدی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان شیروان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی ۲۸ سارق داخل خودرو، ساختمان نیمه‌ساز، منزل و... در فروردین‌ماه شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۳۲ فقره سرقت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی نیز با اشاره به افزایش ۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر در فروردین  ماه ۹۸ نسبت به مشابه سال قبل توسط کلانتری ۱۱ این شهرستان، افزود: در فرودین امسال کلانتری ۱۱ نیز موفق به کشف ۵ کیلو ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه در اجرای طرح برخورد با موتورسوار در فروردین‌ماه در قالب چند تیم توسط کلانتری ۱۱ به اجرا گذاشته شد، افزود: در این راستا تعداد ۶۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه، مدارک، کلاه ایمنی و مزاحمت راهی پارکینگ شدند.

وی در پایان بابیان اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و هنجارشکنی در سطح جامعه برخورد می‌کند و مردم نیز هرگونه انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تشکر و شکایات خود را از طریق ۱۹۷ پیگیری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر