۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۷۵۲۱
مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران با بیان این‌که یکی از مساجد این ناحیه در کمکی ۲ میلیاردی، ۷۰۰ تخته فرش به مردم سیل‌زده اهدا کرده است، گفت: این منطقه با ۱۷۰ مسجد فعال، آماده مشارکت در قالب طرح «هر مسجد یک خانه» است.

به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام احمد بصیری، مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی اظهار داشت: در این طرح بناست هر یک از مساجد متقبل از ساخت یک‌منزل در مناطق سیل‌زده کشور شوند که در این راستا مساجد برخوردار و توانمند این منطقه تهران نیز آمادگی لازم برای مشارکت را دارند.

وی افزود: برخی از مساجد با توجه به ظرفیت و برخوردار بودن افراد محله، امکان ساخت یک خانه و یا بیشتر را دارند، اما برخی از مساجد نیز باید با مشارکت و هم‌افزایی با یکدیگر هزینه ساخت یک خانه را تقبل کنند.

بصیری با اشاره به کمک‌های نقدی و غیر نقدی صورت گرفته مساجد ناحیه شهید باهنر تهران افزود: مناطق باهنر شامل مناطق یک، سه و شمیرانات تهران است که در مجموع ۱۷۰ مسجد فعال در این منطقه وجود دارد.

مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران با اشاره به کمک ۲ میلیاردی یک مسجد در این ناحیه به سیل‌زدگان تصریح کرد: مسجد محمد رسول الله (ص) خیابان ولیعصر (عج) ۷۰۰ تخته فرش به ارزش ریالی ۲ میلیارد تومان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اهدا کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع در این منطقه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی صورت گرفت که ۲ میلیارد آن فرش‌های این مسجد بود، همچنین ۴۵ خاور اقلام جمع‌آوری‌شده کمک‌های غیرنقدی مردم این منطقه به مساجد نیز برای مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر