۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۷۴۷۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان:
جلسه تحلیل و بررسی طرح جامع پدافند غیرعامل استان گیلان در محل سالن جلسات اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مجری طرح جامع شرکت مهندسین مشاور عمران ایران، ناظر طرح جامع نماینده شرکت ساحل امید ایرانیان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه تحلیل و بررسی طرح جامع پدافند غیرعامل استان گیلان در محل سالن جلسات اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان، مجری طرح جامع شرکت مهندسین مشاور عمران ایران، ناظر طرح جامع نماینده شرکت ساحل امید ایرانیان برگزار شد.

در ابتدا این جلسه امیرمحمدپور دبیرشورای پدافند غیرعامل استان گیلان گفت : این طرح سندی است راهبردی با چشم انداز 5 ساله پس از شناخت های همه جانبه وضعیت موجود زیرساخت های استان و همچنین سطوح تهدیدات و آسیب پذیری،راهبرد ها سیاست ها و برنامه های توسعه یا در قالب نقشه راه از منظر پدافند غیرعامل ارائه می دهد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان بر جمع آوری اطلاعات پایه با دقت بالا از دستگاه های اجرایی تاکید کرد و عنوان نمود طرح جامع پدافند غیرعامل استان را از ضروریات خواند و ادامه داد که اهمیت و ضرورت تهیه این طرح بعنوان یک طرح راهبردی و نقشه راه اماکن حساس بر کسی پوشیده نیست و تحقق این مهم مستلزم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی استانی می باشد.

امیر محمدپور گفت پدافند غیرعامل ارتباط مستقیم با امنیت ملی در جامعه دارد و در همین راستا به گستردگی حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و هم افزایی، تاب آوری و ایستادگی و ارتقاء آستانه تحمل در جامعه و مصون سازی زیر ساخت ها. از اهداف و نتایج طرح جامع پدافند غیرعامل می باشد که اهتمام همه مسئولین به این مهم از ضروریات تهیه هر چه کیفی تر این طرح می باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن ابراز گله از روند کند پیشرفت طرح جامع گفت شرکت مجری می بایست بر اساس زمان بندی قرارداد و پیوست های ان حرکت کند و این کندی و بعضا کوتاهی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید در موعد مقرر با حفظ کیفیت و رعایت الزامات و شیوه نامه ها طرح جامع پدافند غیرعامل استان گیلان جمع بندی و جهت تصویب نهایی به سازمان پدافند غیرعامل ارسال گردد.

درادامه نماینده شرکت مهندسین مشاور عمران ایران بعنوان مجری طرح جامع پدافند غیرعامل استان گیلان ضمن تشریح طرح جامع پدافند غیرعامل استان گفت:این طرح سندی است راهبردی که پس از شناخت های همه جانبه وضعیت موجود زیرساخت های استان و همچنین سطوح تهدیدات و آسیب پذیری ، راهبرد ها سیاست ها و برنامه های توسعه یا در قالب نقشه راه از منظر پدافند غیرعامل ارائه می دهد.

دکتر شمسایی در ادامه گزارشی از میزان اطلاعات دریافتی از سازمانها و ادارت کل استان براساس فرمت ارسالی ارائه نمود و ضمن تشکر از همراهی مدیرکل و همکاران اداره کل پدافندغیرعامل استانداری گیلان در خصوص علل تاخیر پیش آمده توضیح داد و قول داد با حفظ کیفیت در موعد مقرر قرارداد را بپایان برساند

سپس نماینده شرکت مهندسین ساحل امیدایرانیان ناظر طرح جامع پدافند غیرعامل استان گیلان ضمن ارائه گزارش از روند پیشرفت طرح جامع استان توسط شرکت مجری و همچنین اعلام نقاط ضعف و رشد فرایند اجرای طرح جامع از شرکت مجری خواست که بر اساس جدول زمانبندی شده فصول را به ناظر و کارفرما ارائه دهد .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر