۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۵۴
امارات متحده عربی نخستین همایش هوش مصنوعی خود را با هدف تقویت توانایی های دولت و ارتقای کیفیت زمامداری در مرکز تجارت جهانی شهر دوبی برگزار می کند.
به گزارش پایداری ملی، همایش هوش مصنوعی در دوبی از تاریخ 30 آوریل آغاز به کار خواهد کرد و تعدادی از برترین متخصصان و صاحب نظران حوزه هوش مصنوعی در آن شرکت خواهند کرد.

همایش یادشده زیر نظر محمد بن راشد المختوم نخست وزیر امارات و حاکم دوبی برگزار می شود و از حمایت برنامه ملی هوش مصنوعی امارات، اتحادیه بین المللی مخابرات و سازمان جهانی مالکیت معنوی برخوردار خواهد بود.

قرار است برخی رهبران شرکت های فناوری، سرمایه گذاران، محققان، دانشگاهیان، مدیران سازمان های غیردولتی در این همایش در مورد آینده هوش مصنوعی و نحوه ایجاد تحولات مثبت در جهان بر همین مبنا به بحث و گفت‌وگو بنشینند.



این اقدام در راستای پیشبرد استراتژی هوش مصنوعی امارات موسوم به AI Strategy 2031 صورت می گیرد تا این کشور بتواند از این طریق بازارهای اقتصادی جدیدی خلق کرده و امارات را به مقصدی برای سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی در منطقه مبدل کند.

تقویت توانایی های نظام دولتی، راه اندازی استارت اپ های هوش مصنوعی و اکوسیستم آموزشی مرتبط از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر