۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۴۳
با حضور جمعی از مسئولین و مدیران کل استان؛
نشست مطالبه گری و سواد رسانه ای با حضور جمعی از مسئولین و مدیران کل استان آذربایجان شرقی، صبح روز پنجشنبه مورخه 29 فرودین 98 در محل سالن شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، در روز دوم از دومین دوره استانی تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی که به همت سازمان فضای مجازی سراج استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در دانشگاه تبریز در حال برگزاری است نشستی با عنوان مطالبه گری سواد فضای مجازی با حضور کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، شکوهی مدیرکل امور اجتماعی، حمیدی معاون فرهنگی هنری شهرداری، وحدتی مدیرحراست آموزش و پرورش، معاون آموزش فنی و حرفه ای استان، صفری مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد. حاضرین در این جلسه به طرخ سوالات و پیشنهادات خود در جمع مسئولین پرداختند و در پایان مدیران به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

مهندس کریمی در این جلسه در خصوص حوزه های مختلف کاری پدافند غیرعامل و تهدیدات همه جانبه و روزافزون کشور و استان مطالبی بیان کردند و با بیان گستردگی حوزه فعالیت پدافند غیرعامل در استان، خواستار همکاری و هماهنگی تنگاتنگ کارگروه ها و دستگاه های مسئول از جمله صدا و سیما، شهرداری، آموزش و پرورش و ... در پیشگیری از تهدیدات و حوادث و کاهش آسیب ها و خسارات ناشی از آنها شدند. ایشان علت بسیاری از حوادث و اتفاقات را ناآگاهی و عدم شناخت از تهدیدات و آسیب پذیری ها عنوان نموده و بر اهمیت امر آموزش و اطلاع رسانی تاکید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر