۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۷۳۴۰
علیرضا کریمی در مراسم افتتاحیه دومین دوره استانی تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی؛
دومین دوره استانی تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی به همت سازمان فضای مجازی سراج استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در دانشگاه تبریز شروع شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، مراسم افتتاحیه این دوره صبح روز چهارشنبه مورخه 28/1/98 با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان در سالن شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار شد
.
در ابتدای دوره، محمدزاده، مدیر مرکز فضای مجازی (سازمان سراج) استان آذربایجان شرقی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و شرکت کنندگان به تشریح برنامه ها و اهداف این مرکز در استان پرداختند
.
در ادامه مراسم، کریمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی، ضمن اشاره  به اهمیت و نقش فضای مجازی در زندگی امروزی، در خصوص فرصت ها و تهدیدات این فضا مطالبی بیان کرد.

وی لازمه بهره گیری حداکثری از قابلیت های فضای مجازی و کاهش آسیب های آن را، فرهنگ سازی و آموزش استفاده صحیح از این فضا از طریق ارتقای سواد رسانه ای آحاد جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

در پایان این مراسم نیز، دکتر متین فر، مدیر مرکز سواد فضای مجازی (سازمان سراج) کشور، در مورد تاثیرات فضای مجازی بر زندگی افراد و نقش جامعه و رسانه ها در سمت و سو گرفتن این فضا اشاره داشت.

لازم به ذکر است این دوره از 28 الی 30 فروردین ماه 98 به مدت 3 روز در دانشگاه تبریز در حال برگزاری می باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر