۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۳۸
در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیرعامل و به منظور رعایت الزامات و ملاحظات آن ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به اتفاق همراهان با مهندس ملایری سرپرست فرمانداری میامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از سمنان، در راستای برنامه ها و اهداف پدافند غیرعامل و به منظور رعایت الزامات و ملاحظات آن ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به اتفاق همراهان با مهندس ملایری سرپرست فرمانداری میامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل فرمانداری میامی انجام شد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به نقش و جایگاه پراهمیت پدافند غیرعامل در حفظ جان و مال مردم و مصونیت زیرساخت های جامعه به رعایت الزامات و اصول پدافند غیرعامل برای مقابله با انواع تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی و حوادث مختلف تاکید کرد.

در ادامه سرپرست فرمانداری میامی اصل پدافند غیرعامل را یکی از راهبردهای مهم کشور برشمرد و خواستار توجه و دقت کافی برای اجرایی و عملیاتی نمودن اصول پدافند غیرعامل توسط کلیه دستگاه ها خصوصا در زیرساخت ها و پروژه های حساس و مهم در سطح شهرستان میامی شد.

 

در ادامه مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به اتفاق عباسی رابط پدافند غیرعامل شهرستان میامی ضمن دیدار و گفتگو با سرپرست بخشداری کالپوش و ارائه توضیحاتی از سوی سرپرست بخشداری در خصوص اتفاقات و بحران اخیر و آسیبهای برف و کولاک و رانش زمین در منطقه حسین آباد کالپوش ، از بخشهای مختلف سد کالپوش بازدید نمودند.

همچنین ایرج کارخایی مدیر کل پدافند غیرعامل با حضور در روستای حسین آباد کالپوش با طالع زاری مسئول ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در این روستا دیدار و از تلاشها و زحمات آنان تقدیر نمود.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر