۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۱۹۴
با حضور مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و کرمان برگزار شد
جلسه مشترکی با حضور سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان، فرماندار حمیدیه و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان (استان معین شهرستان حمیدیه در بحران) در فرمانداری شهرستان حمیدیه با موضوع ارزیابی اقدامات صورت گرفته و ارائه راهکارهای مقابله با سیلاب اخیر در منطقه، برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از خوزستان، جلسه مشترکی با حضور سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان، فرماندار حمیدیه و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان (استان معین شهرستان حمیدیه در بحران) در فرمانداری شهرستان حمیدیه با موضوع ارزیابی اقدامات صورت­گرفته و ارائه راهکارهای مقابله با سیلاب اخیر در منطقه، برگزار گردید.

در این جلسه فیوضی ضمن تشکر از همکاری و اقدامات صورت­گرفته توسط استانداری کرمان در مقابله با سیلاب و کمک به سیل­زدگان و رفع نیازهای مردم شهرستان، حضور استان های معین در منطقه را موجب دلگرمی و روحیه بخشی به مردم و مسئولین مناطق سیل زده دانست.

در ادامه وضعیت اردوگاه­های شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد که چادرهای پراکنده به محل های تعیین شده انتقال داده شود تا خدمات­رسانی به سیل زدگان بصورت متمرکز و با انسجام بیشتر صورت پذیرد.

در این جلسه سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان آمادگی خود را جهت رفع نیازهای منطقه از قبیل موتوربرق، اقلام بهداشتی و غذایی و همچنین خدمات زیرساختی زیرنظر فرمانداری حمیدیه اعلام نمود.

در ادامه فیوضی به همراه کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان از سیل­بندها و زیرساخت­های حمیدیه و مسیر رودخانه کرخه بازدید بعمل آمد. شایان ذکر است شرایط مسیل رودخانه پایدارتر از روزهای قبل بوده و ارتفاع آب بیش از 1 متر کاهش یافته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر