۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۹۳
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله‌ 193 کیلوگرمی مواد مخدر در عملیات مشترک و مسلحانه با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سردار روح‌الامین قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از کشف محموله‌ای 193 کیلوگرمی مواد مخدر شامل 122 کیلوگرم حشیش و 71 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک و مسلحانه با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله مواد مخدر از سیستان و بلوچستان به مرکز کشور به دست آمد.

 وی ادامه داد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم قضائی به عمل آمد و تعامل مطلوب با پلیس سیستان و بلوچستان برای دستگیری سوداگران مرگ برقرار شد.

 این مسئول انتظامی از هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه تیم‌های عملیاتی از سوی پلیس سمنان خبر داد و گفت: مأموران سرانجام خودروی حامل مواد مخدر را در محور سراوان به سیب سوران شناسایی و در اقدامی هماهنگ و ضربتی و با شلیک چندین تیر آن را متوقف کردند.

 سردار قاسمی با بیان این‌که عامل اصلی قاچاق این محموله با شلیک دقیق پلیس مجروح و زمین‌گیر شد تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی نیسان قاچاقچیان، 193 کیلو و 650 گرم ماده مخدر کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این محموله شامل 122 کیلو و 180 گرم حشیش و 71 کیلو و 470 گرم تریاک از سیستان و بلوچستان به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود که این عملیات مشترک و منسجم، ناکامی سوداگران مرگ را در پی داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر