۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۷۱۸۱
جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط جدید ایجادشده در منطقه آمریکا مجبور به فرار است.

به گزارش پایداری ملی، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان اظهار کرد: سپاه فرزند و مولود انقلاب اسلامی ایران است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته موفق شده است تا نقش مهم و اثرگذار خود در خصوص تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران را ایفا کند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه امروز دست جبهه استکبار برای مردم رو شده است، تصریح کرد: آمریکا زمانی به‌دروغ اعلام کرده بود که برنامه‌های موشکی سپاه پاسداران عامل خشک‌سالی است، بعد از بارندگی‌ها اعلام کرد برنامه‌های سپاه عامل بارندگی است، خب این توطئه‌ها و دروغ‌های پی‌درپی دیگر رنگی در جامعه ندارد.

وی با اشاره به محبوبیت سپاه در بین مردم ایران و دیگر کشورهای منطقه یادآور شد: اقدام جبهه استکبار در خصوص سپاه پاسداران سبب شد تا محبوبیت این نهاد انقلابی در جامعه بیشتر شود، موضوعی که امروز در جای‌جای کشورمان شاهد این ادعا هستیم.

فدا با توجه به افول هیمنه پوشالی آمریکا و لزوم عقب‌نشینی آن در منطقه متذکر شد: فراموش نکنیم که اولین کسانی که از خروج آمریکا در منطقه آسیب می‌بینند، رژیم منفور صهیونیستی هستند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان امدادرسانی به سیل‌زدگان در گوشه و کنار کشور پهناور ایران را از وظایف اصلی سپاه پاسداران برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجیان استان اصفهان به‌ویژه شهرستان لنجان بیش از 22 روز در شهرستان آق‌قلا به کمک مردم سیل‌زده آمده‌اند و امروز در عرصه‌های دیگری نظیر استان خوزستان و لرستان و در کنار دیگر گروه‌های امدادی در حال کمک به مردم سرفراز میهن مان هستند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور تقدیر و سرهنگ حمیدرضا محمدی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان منصوب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر