۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۷۱۶۳
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: برخورد با باندهای قاچاق کالا در سال 97 در استان اصفهان نسبت به سال 96، 70 درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایداری ملی، سردار مهدی معصوم‌بیگی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرضا با اشاره به این‌که در سال گذشته بیش از 35 هزار کیلو انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است، اظهار داشت: اعتیاد از ابر آسیب‌های جامعه و از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که آسیب مواد مخدر بسیار جدی است و اگر مبارزه بی‌امان نباشد آحاد جامعه به ویژه جوانان را گرفتار می‌کند، گفت: در سال گذشته استان اصفهان یک شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرد.

وی با اشاره به دستگیری حدود 25 هزار سوداگر مرگ اعم از معتادان، قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح اصفهان افزود: در سال گذشته هزار و 200 طرح پاکسازی کانون‌های جرم در سطح استان اصفهان اجرا شد.

معصوم‌بیگی با بیان این‌که در سال گذشته با 162 باند مواد مخدر در استان اصفهان برخورد شد، بیان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بیش از 4 هزار پرونده تشکیل شد و رویکرد پلیس مبارزه با دانه درشت‌ها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به توقیف 900 وسیله نقلیه حمل قاچاق در اصفهان تصریح کرد: در این زمینه 128 میلیارد تومان ارزش وسایل توقیفی بوده است و برخورد با باندهای قاچاق کالا در سال 97 نسبت به سال 96، 70 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به برخورد با 51 باند جعل و کلاهبرداری در سطح استان اصفهان در سال گذشته اظهار داشت: این رقم نسبت به سال قبل 21 درصد افزایش داشته است.

معصوم‌بیگی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: وقتی کارنامه هیأت حاکمه آمریکا را نگاه می‌کنیم از اقدامات تروریستی و خرابکارانه و مداخله‌جویانه پر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: عملیات آژاکس در ایران، عملیات پنجه عقاب در طبس، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از جنگ 8 ساله، ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، حضور غیر مشروع در منطقه و حمایت از کشتار یمن همگی توسط آمریکا انجام شده است.

وی با بیان این‌که دشمن در کشور به دنبال بر هم زدن وحدت و انسجام است و رمز موفقیت کشور وحدت است، اضافه کرد: یکی از راهبردهای اساسی دشمن این است که وحدت و انسجام در کشور وجود نداشته باشد.

معصوم‌بیگی با اشاره به رونق تولید به عنوان شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که بر مسأله اقتصاد تمرکز کرده‌اند و یکی از پاشنه‌های آشیل کشور اقتصاد است و دشمن هم بر این موضع فشار وارد می‌کند و با اجرای دستورات مقام معظم رهبری می‌توانیم پاسخ محکمی به این تهدید بدهیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که بستر همه موضوعات امنیت است افزود: در سال گذشته موفقیت‌های خوبی به دست آمد و همه مؤلفه‌های امنیت در استان اصفهان مثبت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر