۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۲۷
یکی از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به تشریح برخی از کمک‌های این سازمان و همچنین مردم عراق به سیل‌زدگان بخصوص در استان خوزستان پرداخت.
به گزارش پایداری ملی، ابومهدی المهندس که به همراه تعدادی از نیروهای الحشد الشعبی برای کمک به سیل‌زدگان ایرانی به خوزستان سفر کرده است، در اظهاراتی گفت: خیلی خوشحال هستم که امروز در خدمت مردم صبور و مقاوم خوزستان هستم. مردمی که در طول ۴۰ سال گذشته به ما کمک زیادی کردند. آیت‌الله جزایری (امام جمعه اهواز) به مجاهدان عراقی کمک زیادی کردند. ما مدیون زحمت مجاهدان ایرانی و مدافعان حرم هستیم که در جریان مبارزه با داعش و صدام به ما کمک کردند.

وی ادامه داد: حدود سه چهار هفته است که درگیر مسائل سیل در عراق در نقاطی چون موصل و بصره هستیم. در این چارچوب الحشد الشعبی از امکانات خود و کمک‌های مردمی برای نجات مردم عراق از موصل تا بصره استفاده کرده است.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانستیم که در این اتفاقات اخیر به مردم خوزستان کمک کنیم. با کل توان خود اعم از مهندسی، بهداری، پزشکی و… با تعدادی از نیروهای الحشد الشعبی به خوزستان آمده‌ایم و برای کمک به سیل‌زدگان از جمله کمک به مردم روستاهایی که زیر آب رفته‌اند، مستقر شده‌ایم. بخشی از امکانات مورد نیاز وارد شده است و بخش دیگری از این امکانات وارد خواهد شد و ما در خدمت مردم خوزستان خواهیم بود تا به مردم سیل‌زده کمک کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر