۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۷۰۴۱
مدیرعامل شرکت پالایش گاز:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در سال گذشته علاوه بر مصرف داخلی بیش از 27 هزار تن گوگرد به خارج از کشور صادر شده که ارز آوری قابل توجهی برای شرکت داشته است.
به گزارش پایداری ملی، مهندس «شهریار داری‌پور» اظهار کرد: شرکت پالایش گاز ایلام در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است برنامه های مدونی دردست اقدام دارد که به مرورزمان اجرایی می شوند و با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می‌شود که با تولید در سقف طراحی رونق تولید در این شرکت محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: این شرکت در سال گذشته در زمینه های مختلف از جمله تولید گاز شیرین، میعانات گازی، گوگرد و... قدم‌های اساسی برداشته که نتیجه آن تولید پایدار بوده است‌.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تولید پایدار نتیجه کار جمعی و تلاش تک تک کارکنان بوده است،گفت: در سال گذشته این  شرکت یکی از شرکتهای سرآمد در خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی بوده است‌.

داری پور با بیان اینکه در سال گذشته بیش از60 درصد ارزش مالی کالاهای مورد نیاز شرکت، از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است،افزود:عمده ترین کالای استراتژیک مولکولارسیو جهت استفاده در واحدهای نم‌زدایی بوده که مقدار 120تن از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است‌.

وی از تزریق ‌یک میلیارد و 430میلیون متر مکعب گاز تصفیه شده به خط سراسری در سال گذشته خبر داد و گفت:‌ در این سال بیش از 57 هزارتن گوگرد پاستیلی ‌و بیش از 37 هزار تن گاز مایع تولید شده است‌.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در سال گذشته بیش از 2 میلیون و 366 هزارو 580 نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت انجام شده که این مهم با آموزش و رعایت نکات ایمنی و ... محقق شده است‌.

داری پور تصریح کرد: در سال گذشته علاوه بر مصرف داخلی بیش از 27 هزار تن گوگرد به خارج از کشور صادر شده که ارز آوری قابل توجهی برای شرکت داشته است‌.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر