۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۶۹۸۷
معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر آلودگی اعلام نشده است گفت: شرکت آبفا برابر وظیفه همه روزه در سطح استان نمونه‌گیری دارد و آب بدون مشکل و با سلامت کامل توزیع می‌شود.

به گزارش پایداری ملی، حمیدرضا نیکداد امروز در همدان با تأکید بر اینکه هیچگونه آلودگی آب در سطح استان همدان گزارش نشده است اظهار کرد: مبنای تشخیص آلودگی مرکز بهداشت است که دائم در استان همدان نمونه‌گیری می‌کند و اگر موردی باشد سربع هم به آبفا و هم به مراجع نظارتی اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر آلودگی اعلام نشده است افزود: شرکت آبفا برابر وظیفه همه روزه در سطح استان نمونه‌گیری را دارد و آب بدون مشکل و با سلامت کامل توزیع می‌شود.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: نمونه‌گیری هم در منابع آب و هم در شبکه انجام می‌شود که بر اساس گزارشی که صورت گرفت نه در شبکه و نه در تامین آب مشکلی نیست.

وی ادامه داد: تمام تصفیه خانه‌ها و تاسیسات تصفیه، انتقال و تولید آب شرب استان چه از منابع سطحی و چه از منابع زیر زمینی از بهترین کیفیت موجود برخوردار بوده و همچنان شرکت متعهد به رعایت آیتم‌های سلامت آب است.

نیکداد با اشاره به اینکه آب توسط آزمایشگاه مرکزی آبفای استان،که آزمایشگاه معتمد محیط زیست نیز است،کنترل می‌شود بیان کرد: تمام فاکتورهای سلامت آب شرب توسط دستگاه‌های نظارتی به ویژه مرکز بهداشت استان نیز به جدیت کنترل و پایش می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر