۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۹۶۸
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان در جلسه بررسی و پیگیری وضعیت طرح جامع استان سمنان با اشاره به اهمیت طرح جامع پدافند غیرعامل برای استان افزود: پیشگیری در مقابل انواع تهدیدات و حوادث مختلف با طرح جامع پدافند غیرعامل محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی ازسمنان، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان در جلسه بررسی و پیگیری وضعیت طرح جامع استان سمنان با اشاره به اهمیت طرح جامع پدافند غیرعامل برای استان افزود: پیشگیری در مقابل انواع تهدیدات و حوادث مختلف با طرح جامع پدافند غیرعامل محقق خواهد شد.

ایرج کارخایی شناسایی ظرفیت ها ، توانمندیها و دارایی های کلیدی و مهم استان، شناخت آسیب پذیری ها و اولویت بندی آن ها و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای مقابله با تهدیدات و آسیب ها را بمنظور اجرای اصل پیشگیری و پیش بینی از مهمترین دستاوردهای طرح های جامع پدافند غیرعامل برشمرد.

وی افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل از برنامه ها ، اهداف وسیاست های مهم در حوزه دفاعی است که در سیاست های کلی نظام در بخش پدافند به آن تاکید شده است، همچنین از برنامه محوری اداره کل پدافند غیرعامل استان می باشد که برنامه ریزی گردیده طرح جامع پدافند غیرعامل استان و طرح جامع پدافند غیرعامل شهرستان تهیه و ارائه گردد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به حادثه تاسف بار سیل اخیر در استان های مختلف کشور بر ضرورت تهیه طرح های پیشگیرانه بمنظور مقابله با انواع تهدیدات و آسیب پذیریهاتاکید نمود و افزود: تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل می تواند بعنوان یک سند بالا دستی متقن و محکم و یک کار ماندگار و چراغ راهنمای مناسبی برای اجرای طرح های پیشگیرانه در حوزه پدافند غیرعامل بکار گرفته شود.

ایرج کارخایی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان همچنین با اشاره به دائمی و مستمر بودن تهدیدات دشمنان، گنجاندن نام پرافتخار سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی توسط امریکا را نشان دهنده عمق دشمنی و کینه استکبار جهانی نسبت به راه و اهداف عالیه انقلاب و موجب همدلی, وحدت و همبستگی بیشتر ملت و مسئولین در کشور برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر