۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۴۶۹۳۰
صدور بیانیه حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط کارکنان استانداری سیستان وبلوچستان
به همت اداره کل پدافند غیرعامل استان و با حمایت کارکنان استانداری بیانیه ای درحمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط کارکنان استانداری سیستان وبلوچستان صادر وامضاءشد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، به همت اداره کل پدافند غیرعامل استان و با حمایت کارکنان استانداری بیانیه ای درحمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط کارکنان استانداری سیستان وبلوچستان صادر وامضاءشد.
در این بیانه میخوانید:

بسمه تعالی

" ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی "

امام خمینی (ره): اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود، بدانید کارتان صحیح است

با سلام و عرض خدا قوت به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی

امروز که ایران اسلامی به همت تمامی خدمت گزاران مردم به درجات رفیع در سطح منطقه ای و بین المللی دست یافته است دشمنان نا آگاه و دون سعی می کنند با آخرین نفس هایی که در تن بی رمقشان مانده، به این درخت تنومند خدشه وارد نمایند، اما چه خیال باطل و بی ثمری ؛ تنه این درخت به انوار الهی مقاوم شده و هیچ دیو و ددی در آن نفوذ نخواهد کرد.

وچه زیبا فرمایش کردند که دشمنانتان به لطف الهی از نادانان و کم خردان هستند و لذا سرانجامی جز عاقبت طاغوت های گذشته در انتظارشان نیست.

رژیم ستمگر امریکا که نوکر سرسپرده صهیونیسم بین الملل است، در تاریخ خود نابخردانه ترین اقدام را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران، با قرار دادن عنوان یک نیروی مسلح رسمی در لیست گروه های تروریستی انجام داده است.

پیام روشن و شفاف مجموعه کارکنان استانداری سیستان و بلوچستان برای تمامی دلاور مردان انقلاب اسلامی این است که: بیش از پیش در کنار شما ایستاده ایم و در راه حفظ ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شما همگام هستیم و با شعار مرگ بر امریکا و امضای خود، با تمام توان همچنان حامی و همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر