۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۶۸۶۰
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی:
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: افتتاح فازهای 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی در کنگان که سال گذشته توسط رئیس جمهور صورت گرفت سبب افزایش درآمدهای کشور و تولید ناخالص ملی شده است.

به گزارش پایداری ملی، سید پیروز موسوی صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان عسلویه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید اظهار داشت: این مهم در دستور کار منطقه ویژه پارس جنوبی قرار دارد و توسعه صنایع پایین دستی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام و مهم‌تر از همه توجه ویژه به اشتغال در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دستاوردهای صنعت نفت در قطب انرژی کشور را الگوی موفقی از کار و تلاش در کشور دانست و تاکید کرد: خوشبختانه با پیگیری سیاست موفق وزارت نفت در اولویت بندی پروژه‌ها با هدف افزایش تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی فازهای 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی در اواخر سال قبل در شهرستان کنگان بیان کرد: اواخر اسفند ماه سال گذشته فازهای 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی در شهرستان کنگان با حضور رئیس جمهور افتتاح و  برداشت و تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی افزایش یافت.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه اکنون ایران از قطر در برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی پیشی گرفته است خاطر نشان کرد:  افتتاح فازهای 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی در کنگان سبب افزایش درآمدهای کشور و تولید ناخالص ملی شده است.

موسوی با اینکه مردم شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی از جمله عسلویه همواره میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده‌اند گفت: بخشی از موفقیت‌ها و دستاوردهای  صنعت نفت، مردم ساکن در مناطق پیرامونی تاسیسات نیز در آن سهیم هستند و بدون شک با تعامل و ارتباط دو سویه می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات و کمبودها غلبه کنیم.

وی با تاکید بر توجه به تحقق مناطق پیرامونی پارس جنوبی تصریح کرد: در این راستا اعتباراتی مصوب و تخصیص یافته است که نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم در راستای توسعه زیرساخت‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در قبال مردم مناطق دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر