۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۴۶۸۴۶
نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استان با رئیس دانشکده منابع طبیعی و آبخیزداری ساری در قالب کمیته مشورتی پدافند غیرعامل در دفتر مدیرکل برگزار شد ‎
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از ساری، نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استان با رئیس دانشکده منابع طبیعی و آبخیزداری ساری در قالب کمیته مشورتی پدافند غیرعامل در دفتر مدیرکل برگزار شد.

حسین منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان در این نشست، راهبرد پدافند غیرعامل استان را مشارکت مراکز علمی در انجام فعالیت های پدافند غیرعامل دانست و اذعان داشت در جهت پیش بینی و پیشگیری مخاطرات و رویداد ها نیازمند به استفاده از علم و تجربه نخبگان در این زمینه هستیم.

 عطاءالله کاویان، رئیس دانشکده منابع طبیعی و آبخیزداری ساری نیز در این جلسه، اقدام اداره کل پدافند غیرعامل در جهت بهره گیری از نظرات مراکز علمی و نخبگان را بسیار ارزشمند و بی نظیر قلمداد کرد و از آمادگی کامل آن دانشکده جهت همکاری با مجموعه پدافند غیرعامل استان خبر داد. 

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی استان، نگاه ویژه به موضوع آبخیزداری و آبخوان داری را برای شرایط فعلی استان بسیار مهم و حیاتی دانست و نقطه نظرات خود را در زمینه سیل اخیر و ریشه یابی علل  آن ارائه نمودند.

 در نهایت مقرر شده مطالب به صورت اجمال برای استفاده نخبگان در فضای مجازی «دوستداران مازندران در 1450» منعکس شود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر