۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۹۳
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون حدود ۲۵ هزار معتاد در سراسر کشور را دستگیر کرده و برای اصلاح وضعیت خود به مراکزی که ستاد مبارزه با مواد مخدر تعیین کرده بود تحویل داده ایم.

به گزارش پایداری ملی، سردار سید مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف میزان 685 تن انواع مواد مخدر شدند.

وی گفت: در دستگیری متهمین و تعداد پرونده‌ها نیز ۳ درصد افزایش داشته ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به تلاش پلیس برای برخورد با معتادان متجاهر پرداخت و گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون حدود ۲۵ هزار معتاد در سراسر کشور را دستگیر کرده و برای اصلاح وضعیت خود به مراکزی که ستاد مبارزه با مواد مخدر تعیین کرده بود تحویل داده ایم.

سردار زاهدیان به تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر در کنترل مرزها پرداخت و تصریح کرد: برخوردهای خوبی در استان‌های حاشیه شرقی داشته و توانستیم در سه ماهه چهارم سال ۹۷ محموله  ۱۲۰ کیلویی شیشه را در زابل کشف کنیم.

وی گفت :کشفیات شیشه دو برابر افزایش یافته است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی گفت: پاکسازی محیط پیرامونی مدارس از دیگر برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر بود که در سال گذشته توانستیم حدود سه تن انواع مواد مخدر در محیط های تعیین شده کشف کنیم البته باید گفت در بین دستگیرشدگان دانش آموز وجود نداشت و توانستیم خرده فروشانی را که در اطراف مدارس به عرضه مواد مخدر می پرداختند دستگیر کنیم.

سردار زاهدیان سن شیوع  مواد مخدر را ۱۹ تا ۲۵ سال دانست و گفت: البته در محیط های مختلف سن شیوع مصرف مواد متفاوت است.

وی افزود: سن مصرف گل بیشتر در بین دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان و جوانانی که در این سن و بازه سنی هستند شایع است که با هماهنگی با مراجع ذیربط در حال بررسی و پیشگیری از این موضوع هستیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر