۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۴۶۷۶۳
به منظور بررسی و بازدید از مناطق سیل زده:
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی و بازدید از مناطق سیل زده و وضعیت لایروبی رودخانه ها و حضور در فرمانداری گمیشان با فرماندار و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی و بازدید از مناطق سیل زده و وضعیت لایروبی رودخانه ها و حضور در فرمانداری گمیشان با فرماندار و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری دیدار و گفتگو کرد.


"احمد تجری مفرد" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و نماینده و مدیر مقیم استانداری در گمیشان، در این نشست ضمن تقدیر از زحمات ارتش در منطقه خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول این مدت خدمات ماندگار و موثری را در جهت رفع مشکلات منطقه انجام داده است.


وی افزود: حضور تجهیزات لجستیکی و نیروهای ارتش موجب دلگرمی مسئولین و مردم شهرستان شده است. تجریادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در برقراری ارتباط مسیر دسترسی مرکز شهرستان به روستاهای مرزی و نصب پل های شناور می تواند تسهیل گر باشد.


"امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی " فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست ضمن تقدیر از صبر و مهمان نوازی مردم و مسئولین بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس دستور فرمانده کل قوا نیروهای انسانی و تجهیزات لجستیکی خود را به منطقه اعزام کرده است. 


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مردمی است و رفع مشکلات و سختی های مردم را از وظایف مهم خود می داند. امیرسرلشکر موسوی در پایان خاطر نشان کرد: تا آخرین روز و برگشت زندگی عادی ارتش در کنار مردم منطقه خواهد بود.


گفتنی است در طول این مدت نیروهای مسلح خصوصاً ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی را در امداد و کمک رسانی و برقراری مسیرهای دسترسی داشته است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر