۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۴۱
عضو مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد
عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه آمریکا با تحریم سپاه و در زمره سازمان تروریستی قرار دادن آن ملت ایران را تروریست خوانده است گفت: آمریکا باید بداند که هیچ‌یک از سربازان آن نه‌تنها در منطقه بلکه در کشورهای آسیای میانه و اطراف آن نیز نمی‌توانند عرض‌اندام کند.

به گزارش پایداری ملی، جبار کوچکی‌نژاد امروز در رشت با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون سپاه توانسته از دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خوبی دفاع کند اظهار کرد: سپاه در همه بخش‌ها ازجمله بخش داخلی و برون‌مرزی و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی توانسته موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در تلاش‌اند تا سپاه را به‌عنوان موتور متحرک انقلابی ساقط کنند افزود: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی متصور هستند اگر سپاه را تحریم کنند و یا اینکه تحت‌فشار قرار دهند می‌توانند جامعه جهانی را علیه این نهاد انقلابی بشوراند و عرصه را بر آن تنگ کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه و بسیج از یک پیکرند گفت: بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی امروز عضو سازمان بسیج مستضعفین که زیرمجموعه سپاه انقلاب اسلامی است و آمریکا با تحریم سپاه و در زمره سازمان تروریستی قرار دادن آن ملت ایران را تروریست خوانده است.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه با اعمال محدودیت‌های گسترده علیه موساد، سیاه و ارتش آمریکا در آسیای میانه با تروریستی خواندن قانونی آن‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: آمریکا باید بداند که هیچ‌یک از سربازان آن نه‌تنها در منطقه بلکه در کشورهای آسیای میانه و اطراف آن نیز نمی‌توانند عرض‌اندام کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در تمام نقاط دنیا آغازگر جنگ و کنش است افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد تجربه تلخ جنگ هشت‌ساله رژیم متجاوز بعثی عراق و هم‌پیمانان آمریکای عربی آن‌ها با ایران مجدداً تکرار شود و فضای جنگ و تنش که آمریکا در هر نقطه از جهان به وجود بیاورد یقیناً بازنده اصلی خود آمریکا خواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام ناشیانه آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه گفت: در جنگ امنیتی که آمریکا علیه سپاه و بسیج آغاز کرده مجدداً خود بازنده میدان به دنیا معرفی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر